Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Ozon test Nee nu ik goed kijk lijkt het wel Sterling zilver. De klojo’ s ben ik toch nog genaaid. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Ik wacht nog op mijn RVS steentje die hopelijk ook weldra binnenkomt en dan ga ik eens wat testen op mijn roggebroodwhisky. verschillende glazen naast elkaar Ook die zat er bij mij keurig bij. Zo zie... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Gelukkig was Jan zo bijdehand om degene voor me te kopen. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Dag Topcase, Welkom en inderdaad zijn we best een beetje familie geworden door Jan eigenaar van Stookforum. Ik geef het je te doen hahaha. Mag ook wel eens gezegd worden. Mooie introductie overigen... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wokbrander,paellabrander,ontspanner,LPG gasfles Ok de laaste dan speciaal voor Rene en dat laat ik jullie met rust want word echt dronken. Swingen jongen |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Wokbrander,paellabrander,ontspanner,LPG gasfles Maar onze Vlaamse vrieden doen ook een stukje mee qua wijsbegeerte. Word ik altijd vrolijk van Hoewel deze Of is dat weer een Nederlander? Proost jongens ga zo andijviestampot eten. Of wellic... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wokbrander,paellabrander,ontspanner,LPG gasfles Of deze. Ben ik dronken ja? God vergeef weet niet wat ik doe. Maar met dank aan onze Vlaamse vrienden dit stukje goud. |
8 jaar geleden |
|
RE: Wokbrander,paellabrander,ontspanner,LPG gasfles Maar onze Vlaamse vrieden doen ook een stukje mee qua wijsbegeerte. Word ik altijd vrolijk van |
8 jaar geleden |
|
RE: Wokbrander,paellabrander,ontspanner,LPG gasfles Mooi he? Was het effe kwijt. Maar google wist het. En jij dus ook. |
8 jaar geleden |
|
RE: Wokbrander,paellabrander,ontspanner,LPG gasfles En ik maar denken en Google wist het al. Veel plezier |
8 jaar geleden |
|
RE: Wokbrander,paellabrander,ontspanner,LPG gasfles Renee, een wijsgeer heeft ooit gezegd' althans graaf in mijn geheugen hoe ik eraan kom" maar heb je angst voor morgen dan moet je vandaag gaan hangen" . Nogmaals niet van mij maar wel mooi toch? |
8 jaar geleden |
|
RE: bouillabaisse maken Laat maar, geen eigenheimers maar Frieslanders die amateur die zich groenteboer noemt had niet anders. Voordeel je hoeft niet te schillen je kan het velletje er zo afwassen. Nieuwe aardappels, er is h... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: bouillabaisse maken Jan je kan met goede ingrediënten alle kanten op zelfs wijn (drink er liever naast) peper, zout en wat parikapoeder vind ik al best. Het is pathetisch om in de kookhoek te laten zien hoe ik Andijvie... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Wokbrander,paellabrander,ontspanner,LPG gasfles Is geen waarschuwing beste Rene. Zolang je maar ondeugend bent en niet " echt stout" kan er veel. En anders kan je het systeem kapot laten lopen. We zijn nog steeds een rechtsstaat. Maar echt stout ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wokbrander,paellabrander,ontspanner,LPG gasfles Dat bedoel ik Rene, niet panisch worden. Nergens voor nodig maar praat niet over LPG daar houden ze niet van. Doe liever een pm. Dacht je dat er niet meegelezen werd? Geloof je me niet? Ik moest mijn ... |
8 jaar geleden |