Forum antwoorden aangemaakt

RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Liep net in het bos en kwam een gezin met een schare kinderen tegen die bosbessen aan plukken waren. Ik ben op de hoogte van het Kinderwetje van Van Houten. Dat gezegd hebbend! Ik hem de pater Patrici...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Man ga in de catering. Wil het zo graag proeven maar hoe? Had ik maar een vrouw van de huishoudschool. (wat mijn moeder me adviseerde overigens)

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: forum test topic (alleen om te testen)

test de elfde. Begrijp je nu dat ik een tap nodig heb en nog minstens een fermenter.

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: forum test topic (alleen om te testen)

4 keer test, zo 5e keer (blikje Heineken)

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Vanmiddag kan ik er nog voor kiezen een paar plakken ontbijtkoek erdoor te doen, kan ook erg lekker zijn. Beslis ik later wel 🙂 Dat ziet er inderdaad geweldig uit. Krijg er honger van.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Van vroeger weet ik nog dat de Duvel altijd een gist-depot onder in het flesje had, tegenwoordig zit dat er ook niet meer in. Is dat zo? De ratten. Niet meer opgelet en drink toch regelmatig Duvel....

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden

Hou maar op maar je komt er wel uit. Gewoon effe de tips van Erik lezen.

8 jaar geleden

De haring laten we nog een dagje wachten, ik vertel hem wel dat de visboer er vandaag niet stond en dat we kip gaan eten. Het ruikt lekker in de tuin, ik kan echter geen bierlucht ontdekken maar he...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Inmiddels 2 op de andere 2 zijn voor Lumemlientje helaas. Maar de visboer was nog niet uitverkocht. Zijn flinke dit jaar en boterzacht. Maar kan ook niet anders met dit voorjaar.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Die is Lummelientje aan het halen. Haring dan.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Een heel klein stemmetje in mij zei me dat ik hierop een reactie van je kon verwachten Hahaha. Joh daar kom ik graag aan tegemoet.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Heel benieuwd wij arbeiders eten vandaag gewoon witlofsalade, kippenpoten en aardappelpuree. We kunnen ons niet niet allemaal zo'n pronkstuk veroorloven.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Geef die kip toch een lekkerder pilsje 🙂 Hahah snob. Nee hoor Jan goed gedaan. Hoopt dat tie lukt al ben je nog lang niet zover als Oenga denk ik. Maar komt wel.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Gelijk heb je Troet, ik sprak laatst met een Amsterdams stel in Fletcher (fuck dat bedrijf) Winterswijk. En lachen dat ze deden. Reizen zo het hele land door.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Volgend jaar een chiller en fermenter volgooien. Over bier gesproken ik kan niks meenemen op de fiets maar kan natuurlijk wel een bijdrage doen. Is er al een potje voor bier en fris?

8 jaar geleden
Pagina 127 / 277