Forum antwoorden aangemaakt

RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Dit geloof je niet en je weet niet wat er voor moest doen en beloven maar ze heeft er zin in en gaat een tentje en luchtbedden kopen. Heeft er iemand een pompje voor de luchtbedden, scheelt weer bagag...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Das jammer dat je nog even moet wachten. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat. De slager van ons heeft soms ook zo’n ding buiten staan maar ik heb hem helaas nog nooit live bezig gezien.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Accuweather voorspelt in de 25 daagse verwachting 24 graden met een bui zie ik net Maar deen bui kunnen ze nooit zover vooruit voorspellen maar het blijft volgens hun de hele maand mooi weer. Dat klo...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Hoewel, heel misschien krijg ik er zover. Maar dan moet het niet regenen anders kan ik het vergeten. Dus hopen op mooi weer. Het is nog net te vooruit voor de 14daagse verwachting.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Dat is heel vriendelijk aangeboden maar ik ga sowieso een tentje kopen. We fietsen heel veel en laatst zaten we ook in een hotel waar we dik 140 euro voor betaalde kwam ik een ouder echtpaar aan de ba...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

En ik ook. Het is verdomme nog geen half 10 en ben al weer mad as hell. Ga een borrel pakken en zo naar het bos met een six pack.

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Ach gut net weer een mail van Fletcher als ik 195 betaal krijg ik wel een fatsoenlijke kamer. Zogenaamd beperkt beschikbaar. Los van het feit of ik het kan betalen of niet kan Fletcher voorgoed doodva...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Als het aan mij lag kocht ik een tent en een paar luchtbedden was ik van het hele gezeik af maar ja Lummelientje is er ook nog.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Weet ik die slaapspullen kunnen wel meenemen. Maar wil je niet in de problemen brengen. Ik denk ook als ik niets zeg dat niemand er achter komt. Slapende honden wakker maken.... Het is maar een klein...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

En voordat mensen mij verkeerd begrijpen. Ik hou juist van vrije burgers. Maar het worden er steeds minder. Langzaam worden we worden gekookt (geknecht) en niemand lijkt het te kunnen stoppen.

8 jaar geleden

Skoldt belastingen als je in loondienst bent zijn niet te ontwijken. Tenminste niet in Nederland. Je werkgever is de tollenaar en die vaart daar nog wel bij ook. Zo houden ze mensen klein. Overigens s...

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Wat is een blowoff? Een waterslot of zo?

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden

Jan ik heb een fitty met Fletcher hotels. Ze willen me €184,- rekenen maar heb geen zin om in gore kamer geplaatst te worden. Laast in Brielle 149,- betaald voor een shithok. Lijkt er niet op dat ze b...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

De romeinen wisten het al geef het domme volk brood en spelen.nu is het voetbal(wat al omgekcht is) en bier.hoe dom zijn we,we worden genaaid met de ogen open,de banken hebben de crisis veroorzaakt,en...

8 jaar geleden

Laat je toch niet bedonderen. In Engeland moesten de pubs om 23.00 dicht omdat de proletariërs fris en fruitig aan het werk moesten zijn. Ondertussen verkochten de werkgevers inferieure drank aan de z...

8 jaar geleden
Pagina 128 / 277