Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Tony's Saté Hahaha lees het topic nu pas. Kikkerbillen. Ik had alles verwacht op dit forum maar dit.. hahahah. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic!
|
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Gisteren teveel gezopen en dan krijg je dit. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Heel raar wat er nou mis gaan met de t500 overigens stook op minimaal 70/73. En haal dan nog 89/90%. Gaat gewoon lekker snel. Wil ik echt maximaal percentage haal ik hem nog een keer over. Maar wat is... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Jan denkt vast " Vader heb medelijden, ze weten niet wat ze doen". |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Mijn reactie dus, niet van de brave Nimrax. Na een paar biertjes ben ik kennelijk weer bezopen door al het bloed in mijn alcohol. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Je bedoeld een steriele bull... tja... die zijn nu ook op vakantie. Jan als dit niet kan op een fatsoenlijk forum delete dan maar. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Hmm, das jammer die had mooi kunnen helpen om hem bij Lummelientje erin te hangen na teveel moonshine. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners En dan dan nog een eunuch om het feest compleet te maken. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners En de baboe Nimrax? En dan met die Chinese ingetapte voetjes hahaha. of is dit heel ziek? Geloof het wel. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Leuk maar op de ene of andere manier vind ik een baboe op een matje in de cave ook wel wat hebben. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Na het eerste pilsje knap ik al weer op. Toch moet ik eens serieus aan een baboe gaan denken om naar de koelkast te rennen. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Hahaha, was we het avondje wel weer hij ging om 4 uur weg. Hij zat op een gegeven hele glazen bbq whiskey te zuipen van 70%. Gewoon uit de weckfles met het Bourbon hout er nog in. Kanon bezopen maar t... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Zo he, ben er effe een dagje niet, was aan het werk had weer inspiratie sinds 3 maanden, maar moet zo wel uren bijlezen. Mijn boekhouder belde net, komt ook nog effe zuipen dus zal wel morgen worden. ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik vind het echt wat voor Lummel, geen idee waarom 🙂 Dat begrijp ik heel goed. Patent is al aangevraagd |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |