Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Het grote BBQ Topic! Je moet ze alleen wel slachten, anders passen ze niet in de koelkast.... Hier de mijne Gisteren warm een stukje genomen nu koud na 24 uur. Bij gebreknaan kirsch is dit na Chinees het beste alternat... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Weet je waar ik echt zin in heb? Kirsch! Heb al 3/4 jaar niks meer. Dat was tot zover het beste wat ik ooit gemaakt heb. En dat wordt dit jaar alleen maar beter. Waarom zeg ik dit? Geen idee maar we ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Is die punt nu afgebroken of heeft hij hem in de vloer gestoken? Ik denk het laatste want het ziet er uit als een kwaliteitsmes.... Sabatier moet jullie ook niet teveel laten zien. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners En de eerste 5 is er alweer. Hopelijk ook de weckfles dan ga ik het tot de kirsch makkelijk redden en nu gauw aan het werk voor de BV Nederland. Water en stroom moet ook betaald worden. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners En hij loopt verrassend hoe gestookte limoncello, graan en rum samen komen. Deze gaat ook mee naar de bbq |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Ketel niet eens op temp en ze zijn er weer Echt heel erg. 2 van deze kunnen ze niet meer wegvangen Dat is moonshine in nederland en dan moet het nog zomer worden. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Gedeelte rum, gedeelte gestookte limoncello en gedeelte graanstook. Terug naar 40% en hopen dat het wat wordt. Zal het straks melden. En die paar fruitvliegjes in de ketel die zijn meegekomen, jamm... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Vangst van 1 nacht Niet normaal |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Hahaha, Zal je altijd zien. Vannacht beweerde ik nog dat ik doorga met stoken maar ook ik ga stoppen. Gisteren tot half 1 doorgegaan om graanstook nog een keer over te halen op 25% vermogen. Uren gedu... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Wat lees ik nu ben je niet op bbq, das echt jammer. In ieder geval een hele prettige vakantie. Ik blijf in ieder geval doorgaan en jij ook. Als je eenmaal verslaafd bent kom je er niet makkelijk meer ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Kolsch wil ik inderdaad ook gaan doen. 2 zielen.. Ben heel benieuwd. |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! De buurvrouw slaat nu al extra hard het slaapkamerraam dicht als ik ga bbqen, laat staan als ik meer malen per week de kolen ga opstoken haha Hahaha al die ingehouden frustratie. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Tuurlijk, de Betuwe heeft goed in bloei gestaan dit jaar. Ik denk dat je je meer zorgen moet maken over regen. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Dank je, gelukt 50 liter. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik heb besteld en gekozen voor afhalen, dan hoef je ook niet meteen te betalen. Je kiest dus eerst voor afrekenen en vervolgens voor contant bij afhalen. Deksel heb ik bij je order gelegd ? Ik zal we... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |