Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Het grote BBQ Topic! Over ijs gesproken. Moet nog morellensap bestellen. Dat is lekker joh, vaniile ijs met kirsch. Daar is vorig jaar de hele kirsch aan opgegaan. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ja is een mooie, eerst maar een nacht in de koelkast hahaha ik kom nooit in een winkel dus schrok me kapot omdat ik bij toeval naar de prijs vroeg. Weet niet of ik hem zelf gekocht had. Aan de andere... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Bij de groenteboer, 0,89 cent 500 gram. Jezus |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Jan als je nog eens keer wat hebt met watermeloen. Gevraagd of Lummelientje er ook 1 meenam. Godver € 17,-. Hahaha is toch niet normaal? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Ik heb 4 dagen geleden kennelijk mensen op een idee gebracht. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Bife De Chorizo Con Cimichurri Wij gaan zo het recept maken en morgen BBQ-en. Vandaag halen we maar een pizza het is veel te warm. Laat Mario het maar doen. Toch maar een Italiaan. Of ben ik nu fout? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Inmiddels heb ik de stookwijn gestookt uit de fermenter, duurde een uur of 6 op 30% vermogen en heb uit 10 kilo gerst 4,25 liter 45%. dus 1,92 liter goud. Omgerekend naar 100 kg ongeveer 19 liter puu... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Hahaha, we zijn niet anoniem en je hoeft ook niet bang te zijn. Ben ik ook niet anders zou ik niet zoveel posten. Maar wat jou onschuldig lijkt daar kan de brandweer of ambtenaar anders over denken. D... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Huisbazen? en als er 1 onfatsoenlijke omroep is dan zijn het wel die schreeuwers in combinatie met rooien. Tuig als je het mij vraagt. Overigens heb ik ook niks met gristenen en zogenaamde liberalen... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Laat staan ambtenaren, brandweer. De fiod is wel het laatste waar ik me druk om maak. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Mijn duit in het zakje. ik ben er niet over uit maar denk eens aan verzekeraars, hypotheekverstrekkers enz enz. De zorgen zijn terecht denk ik. Maak ze niet wijzer dan ze zijn is altijd mijn adagiu... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Jan Lummelientje zegt dat je nerveus voor BBQ bent Je wil het allemaal goed doen. Enz enz. Geen druppeltjes dit jaar. Hahahahaha. Wist ik veel. Waren toch grote kerels. Hebben ze wel goed geslap... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Hahahaha, je moest eens weten hoe schuldig ik me daarover voel. Betweter wilde ook een drupje maar Nimrax zei " Nee". Goddank. Hahahahah. Sorry ben dronken maar zit gierend achter de pc. God mag we... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Sorry ben dronken ben gekomen tot " welke schroefjes moet ik vervangen" . Ga het morgen uitgebreid bestuderen. Even een foutje gecorrigeerd en kan er nog geen chocolade van maken. Mijn schuld, zoals a... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Weet je Erik, we zijn de eerste en dan heb je wat gekut ( excuseer my language) maar de eerste zijn heeft ook voordelen. Bovendien hebben we een betrouwbare partner in de vorm van Jan. Jij heb toch... |
8 jaar geleden |