Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Erik, we nemen een borrel. Nog maar eentje. Je moet wel. Gelukkig daaraan geen gebrek zullen we maar zeggen. Morgen nieuwe kansen. Oja, Lummelientje lacht zich ziek nu ik jouw avonturen verhaal. Zal... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Oh God Erik het wordt nog erger. Nu begrijp ik ook je foto van 23 mei jl. Hahah de lamme helpt de blinde. Nee is niet leuk! Hahahaha Nu naar Lummelientje want die schijnt vandaag ook iets gedaan... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Dat bedoel ik 🙂 Arme Erik. Ik was (naast de fermenter) ook leeg gelopen hoor! Zeker als de cave op zolder staat. " Alles zal reg kom" zei Paul Kruger. |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Ik moet even gezellig doen met Lummelientje maar heb de slangen net los gekoppeld en nagenoeg 180 gedraaid en er loopt niets uit. Anders had ik even foto's gemaakt. Wellicht morgen foto's want hij moe... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter On topic Citaat Erik" ik denk dat als Lummel dat gedaan zou hebben we daar ongetwijfeld deelgenoot van waren geweest" Ja heb ik gedaan want heb voor de 2e keer de fermenter gevuld met stookwijn. Reini... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Dat is jammer Erik, maar dit is ook een goed bezocht forum. Wellicht meldt een ander zich voor dit avontuur. Ik hou me aanbevolen. |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Niemand kwaad mee? Sterker De Staat wint, wat dacht je hoeveel Jan de staatskas in knalt met alleen al BTW? Als de staat niet zou winnen was het zo voorbij, geloof me maar. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Nul dus, kut spellingscontrole. Maar goed kom er maar in kan het hebben. Maar serieus. Doen? |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Ga dan effe hard denken. Bied ik € 400,- voor deze 2 en haal ik ze wel op. Maar ik moet ze aan de praat kunnen krijgen. Ik ben technisch een lul. |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Als jij ervan overtuigd ben dat je zo'n ding van Brand zoals gevonden door Oenga aan de praat kan krijgen dan gaan we toch bieden ? Ook in het kader van..... |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ken je deze? Nusret Istanbul. Fascinerend! Veel beter wordt het niet. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Die tap van brand op marktplaats zou perfect zijn. Nou schiet het op. Maar hoe vul ik een vat en hoe maak ik ze schoon? En wat heb ik nog meer nodig. Heb bijna al zin om te bieden maar het moet wel we... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Heb je daar het recept van want chimichurri is heel lekker. Ik meen dat ik het ooit een keer gemaakt heb met anjovis. Hoe weet ik ook niet meer. |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Hahaha ik zie dat Jan het advocaat topic heeft opgeschoond want ik kreeg de advocaat niet dik genoeg. Toen met behulp van Jan gelukt. Hele discussie over pasteuriseren en steriliseren is weg. Maar bet... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Skoldt, hij joeg anders wel op gezette tijden het hele forum op stang. Googelde wat en wist het weer beter. Kan de een wat beter tegen dan de ander hahaha. Moet straks het advocaattopic weer eens door... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |