Forum antwoorden aangemaakt

RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Oenga, zou je bij gelegenheid eens een foto van je tap kunnen maken want kom er op e-bay ook niet uit. Eigenlijk zou ik zo’n ding willen hebben die Erik heeft om het bier uit de fermenter te pompen ( ...

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden

Een topic zou best leuk zijn ik heb van mijn leven nog nooit iets goeds van de BBQ kunnen krijgen. Het zal met geduld te maken hebben vermoed ik. Onze weber staat al jaren werkloos in de tuin maar het...

8 jaar geleden

Nou opgelost dan. Lummelientje zei al ga jij maar effe naar boven met je iPad spelen en ga ik koken. Leven van een stoker is zwaar. Wat eten jullie? Krijg speklapjes met gebakken aardappels, sla, ko...

8 jaar geleden

Nou, ik vond het best wel raar. Overigens draait het nu stabiel hoor. Maar je zou toch verwachten dat de koeler uitslaat op het moment de 4 graden is bereikt. Waarom dan naar 3,1 wat ik nog nooit h...

8 jaar geleden

En nu weer terg Koeler

8 jaar geleden

En nu ik goed kijk zie ik ook heating staan, bij jou ook? Ben ik aan het klooien.....

8 jaar geleden

Erik Even wat raars had ik al even eerder in een Pm aangestipt. Was zo slordig om het deksel open te laten staan, mag natuurlijk nooit met pils maar met stookwijn ben ik slordiger, loop net de cave...

8 jaar geleden

Valt me niet eens tegen qua prijs. Komt vast wat moois uit. Bedenk me net Oenga toch. Hij zit meer in het technische gedeelte van het forum waar ik niet alles lees want snap het toch niet en dus mi...

8 jaar geleden

Valt me niet eens tegen qua prijs. Komt vast wat moois uit. He Oenga toch. Hij zit meer in het technische gedeelte van het forum waar ik niet alles lees want snap het toch niet en dus mis wel eens wa...

8 jaar geleden

De laatste zin denk ik ook. Pils komt eraan dat weet ik zeker. Jan hoe staat het met de tap van Grainfather en wat gaat hij kosten. Ga niet met flesjes klooien.

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Juist, en hij was er altijd als je hem nodig had. Als je hem niet nodig had overigens ook. Verdomd ik mis hem!

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Of Betweter het wel lukt te komen of niet, hij hoort in Galerij der Groten. Wie had er anders ooit van een klimaatkast gehoord?

8 jaar geleden

Dus toch? Nu ik ook een klimaatkast heb in de vorm van een fermenter is alle wrevel snel vergeten en vergeven. Daarnaast wil ik opmerken dat ik Betweters's bier heb opgezopen en zelfs een beetje vlier...

8 jaar geleden
RE: CopperBite stelt zich even voor

Hoi Tony, welkom bij het meest leerzame en gezelligste forum in de E.U. 😉 Da's ook niet zo moeilijk als iedereen hier meer drank (en vrienden) heeft dan hij op kan. Wat kan er dan nog misgaan? Welk...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Overigens zat ik me net af te vragen waarom het niet zo licht is als pils volgens mij komt het omdat ik 10 kilo mout heb gebruikt en misschien had pils nog 2 weken langer nodig gehad. Iemand nog een a...

8 jaar geleden
Pagina 133 / 277