Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Rechts de whiskey die meegaat naar de bbq links de geklaarde stookwijn. |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Laatste keer gist afgetapt en het was niet veel meer. Deze gaat vandaag of morgen de ketel in voor whiskey van pilsmout. Zie foto en het geknoei zonder slangetje. Maar dat is opgelost voor volgende kl... |
8 jaar geleden |
|
RE: kan ik eerder gebruikte houtsnippers hergebruiken? Chris die moeten hier in het bos zat liggen. Overigens geeft het hout van de Bourbon vaten echt een lekker smaakje af maar vooral nu al een mooie kleur. Ik geloof echt dat het wat lekkers wordt. Maar ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: kan ik eerder gebruikte houtsnippers hergebruiken? Na 1 dag ongeveer 2 liter 70%. Ik durf er niet meer in te gooien na al die moeite |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: kan ik eerder gebruikte houtsnippers hergebruiken? Maar alle gekheid op een stokje. Ik kan zo meenemen uit het bos. Zowel eiken als beuken. Kan dat ook of moet het perse eiken zijn? Ik ga het verschil zeker uitproberen. In ieder geval staat nu de BB... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: kan ik eerder gebruikte houtsnippers hergebruiken? Overigens barst het van de bosbessen dit jaar. Echt knoepers. Maar ook teken! Het zit ook niet mee in het leven van een beginnende stoker. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: kan ik eerder gebruikte houtsnippers hergebruiken? Ja maar dan betaal ik geen 21% BTW en de overheid doet er zulke goede dingen mee. Maar inderdaad ik loop elke dag in het bos. Zo langzamerhand begin ik mezelf echt een debiel te vinden. Hahahaha. G... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: kan ik eerder gebruikte houtsnippers hergebruiken? Heb nu 1 dag de whiskey voor de BBQ op hout staan (bourbon) uit Stookwinkel. Toch niet verkeerd moet ik zeggen. Maar hou de vinger aan de pols. Overigens ook minder als geadviseerd op het zakje. Pff... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Alternatief schroten - de klompendans Hahaha, " de vrouw ", zie ik altijd een brave man in een spencer voor me. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Alternatief schroten - de klompendans Hahahaha is ok. Man hoe krijg je het voor elkaar om dit zo inelkaar te zetten. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test hahaha, ga er mijn darmen bacterievrij mee maken. Ben benieuwd hoe diep hij gaat. En daarna patent op aanvragen. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Mark, wist niet eens dat ze bestonden. Wederom dank aan Stookforum en deze keer (ook wederom) de technische mensen. Ga er overigens wat anders mee doen. Maar dank! |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Het komt uit Hong Kong en ze rekenen in canadese Dollars ? dat scheelt weer iets. Heb hem ook besteld, leuk om eens te proberen ? Hahaha, dat was net rennen toen ik las dat je hem ook gekocht had. Va... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland Jan, stomme vraag maar wat is het nut om er 2,5 liter water bij te gooien? Kan de gist het anders niet aan. Anders kost het toch meer energie om te verstoken voor het zelfde resultaat? |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Zelfs de afgetapte gist klaart al weer zal ik ook een paar dagen laten staan al zijn fruitvliegjes er als de kippen bij. |
8 jaar geleden |