Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Op zich toch wel een goede vraag van René, voor mij is deze klaar om te stoken, daar was het immers voor bedoeld maar laat hem toch nog een paar dagen staan voor de fun hoeveel residu er weer is af te... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Mooi want dit komt eruit wil je niet op de vloer hebben |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Jan idee voor de ideeenbus gist aftappen is een ramp als hij op de grond staat. Erik heeft er al een foto van gemaakt hoe hij het heeft opgelost een slangetje van 10cm volstaat maar dat moet je bij de... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter 25 liter in de fermenter maakt dan ook 25 liter bier of hoeveel maakt het uiteindelijk dan ? 25 liter natuurlijk en gestookt een paar liter 100% voor wodka whiskey enz |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Hahaha zie de blikjes Heineken, de ahold is net geweest gaan zo de koelkast in die er naast staat maar dat is binnenkort verleden tijd |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Beetje misrekent je hebt ca 3100 nodig en met 4 fermenters ca 4800. 25 liter in de fermenter maakt dan ook 25 liter bier of hoeveel maakt het uiteindelijk dan ? Ik had hem al gezegd dat het wel geld ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Het wordt altijd duurder Rene, zo werkt het met deze hobby. Ik denk dat als ik klaar ben er € 6000,- op de teller staat. maar dan heb je ook wat. Maar eerst begin ik met 1 fermenter en bijkopen kan al... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Ik ben ondertussen aardig op weg. Zoals ik het zie. 1) Grainfather (voor het bier) met eventueel een reflux en dome voor alcohol stoken. Ik zou zeker voor de Grainfather gaan omdat je een mislukte bat... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwerij "De Plukker" @ DDM had ik in de gauwigheid niet gelezen dat jij de brouwerij ook al had genoemd. Nu nog even in de tuin wat drinken. Later lees ik het allemaal wel. |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwerij "De Plukker" Mooi Man. Kom net binnen en lees over hertbier das toch gemaakt in Ede in de Vallei tussen de Utrechtse Heuvelrug en Veluwe. En dat is ernstig goed te zuipen. Hebben we het eigenlijk over het zelfde... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Tja Chris zo gaan die dingen. Ik heb/had vandaag geen zin om aan het werk te gaan dus een beetje zuipen, beetje dit, beetje dat maar maakte de fout om effe gebruik te maken van de pc van Lummelientje ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Ojee, Lummelientje vindt dit een foute grap. Corrigeer waar nodig. |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Wat gaan we drinken? Wodka met verse jus! Heb bier genoeg gehad vandaag pfff. Proost! |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Zie ik daar nou een tongetje in de smiley? En nog steeds droog? Chris heb je hulp nodig? Ik offer me wel op hoor! En dat is geen straf nu ik je mooie vrouw heb gezien. |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Is weer erg leuk Nimrax,en paardenbloemen siroop heel goed voor de lever.Lummel ik weet dat je Nimrax makkelijk om kan kopen maar niet gedacht voor ze weinig,valt me van hem tegen,ik sleepte er altijd... |
8 jaar geleden |