Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Alcohol in het nieuws Alleen koeienstront van de Welkoop. Je weet niet hoe het hier stinkt na een regenbui. |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Zal wel moeten Lummel... ik stel me het zo voor ongeveer... Zelfs de ondertitelaar is teut... đ hahahaha, zo zie je maar Chris boontje komt om zijn loontje. Een beetje omkopen helpt. Een fles hoef h... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Doen ze dat niet standaard bij Limburgers??? |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Lummel dat vind je wel fijn dat hij mij nu in de zeik neemt he????wacht maar jij komt ook weer aan de beurt ???? Aha waait de wind uit die hoek, een bondje om Lummel weer te grazen te nemen. Zal oo... |
8 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Heb je gemaild. |
8 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Dan komt het vast goed. Dank je |
8 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Dan ben je moeilijk te bereiken. Heb je mijn privé e-mail? Op jouw privé mail kwam de mail terug. Misschien wil Jan deze anders even aan je geven. Ik kijk namelijk niet zoveel op het adres waarmee i... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Zooo... weer eens tijd voor een Nimrax filmpje.Op de stranden worden kinderen voorzien van gratis polsbandjes met daarop het telefoonnummer van een vader of moeder. Nu is er ook een oplossing voor de ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Erik ik heb je een Pm gestuurd via stookforum want kreeg de mail via je gewone e-mail adres terug. |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse basis recept Ik heb 120 liter melasse vorig jaar vergist om een vaatje vol te krijgen en wat zeker werkt is een zakje rumgist ( ik had vorig jaar een wit merk van stookwinkel ) 6 kilo melasse mengen tot 25 liter m... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Moonshine van Meergranen broodmeel, Kellogs en ruwe rietsuiker ? Waarom denk je dat gezondheid voor de rijken is Chris? Die kopen geen rotzooi van Unilever, Nestle of Proctor en Gamble. In mijn studententijd had ik een bijbaan in de vleesverwerkende industrie en da... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Lummelâ s eerste whiskey voor de BBQ 2018 Bij mij âŹ0.33 ,per liter.?.maar verschil moet er zijn.ben benieuwd hoe je hem vind als hij klaar is?gr.Chris. Ik zou jou stook wel eens willen laten dansen met het graan. Bijv. 2 liter fruit (onger... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Lummelâ s eerste whiskey voor de BBQ 2018 Dat is toch de hele bedoeling van pissen!? đ Hahaha, heb hem nu pas door. Ben veel te druk met de ketel. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Lummelâ s eerste whiskey voor de BBQ 2018 Lummel ik vind dat je goed bezig bent,en wat er uit komt wat dat kost is niet zo belangrijk,als het maar goed smaakt,een whisky van de slijter van een beetje kwalitijd kost meer dan een tiendje en dan... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Lummelâ s eerste whiskey voor de BBQ 2018 Dat is toch de hele bedoeling van pissen!? đ Mooie rekensom Lummel! Alleen fout was gisteren kennelijk weer bezopen. Ik heb gisteren namelijk ook een liter weggeven aan een vriendje van 50% die lan... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |