Forum antwoorden aangemaakt

RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken

Knap dumo, waar haal je de energie vandaag, lig compleet out onder de airco, de hond en het vrouwtje ook trouwens. En dorst dat ik heb na een hele dag zuipen in de zon. Enige wat nu nog werkt is een l...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Hij, of zij het schijnen vrouwtjes te zijn, is in ieder geval wel dronken heen gegaan. Een mooie dood toch?

9 jaar geleden

IK zeg al altijd " zolang het maar geen drugs is".

9 jaar geleden
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast)

Zo heb je altijd een verassing Chris. Zo verstop ik mijn minnares ook wel eens een paar maanden. Stelt nooit teleur als je het even met rust laat!

9 jaar geleden
RE: Foto's van het 1e stookforum Barbeque feest!

Dat klopt Betweter, daarom ben ik ook een beetje voorzichtig. Even wachten of Pino zich nog meldt. Volgens mij had hij het eikenhout-experiment gedaan. Was echt lekker, maar als er na 1 weekje al zo...

9 jaar geleden

Lummel schreef: "Kijk, dat is nog eens een compliment. Zal ik hem uitprinten en naar Betweter sturen"? Dat schept natuurlijk wel verplichtingen en zul je me vanaf nu van iedere stook mij een monster...

9 jaar geleden

Ik heb de koelkast niet gevonden, wel het liefdesbier van Betweter. Was goed te zuipen!

9 jaar geleden

Heb jij ook al 2 six pack's op wijsneus?

9 jaar geleden

jaja, tot aan hartje centrum Utrecht. Daarna waren we kapot en op de automatische piloot naar huis. @Chris, het gaat niet om diploma's alleen maar hoe " je trouw bent aan De Staat " zo wordt ingesch...

9 jaar geleden

Van 5 uur tot diep in de nacht zuipen en de volgende dag konden we beiden weer gewoon 65 kilometer fietsen. Wel een paar uurtjes geslapen toen we thuiskwamen. Ook een paar gestopt aan De Vecht om d...

9 jaar geleden

Ik heb nog een 3 liter vaatje liggen, misschien laat ik het daar op rijpen en verdun het een paar weken voor de volgende bbq en neem het dan weer mee. Want eerlijk is eerlijk, hij smaakt goed maar op ...

9 jaar geleden

Die was niet van mij, ik had 2 beugelflessen. Zuip toch lekker op of stook nog een keer. Anders voor de volgende keer, niemand wil zijn drank terug gestuurd hebben.

9 jaar geleden

@ Chris Lummel ik heb 240 uur voor justitie gewerkt (was wel verplicht) ben ik nu ook ambtenaar? Denk het niet, maar ben je dan ondertussen niet bijna aan je BOA Diploma toe of ben je daarvoor nu t...

9 jaar geleden

Lieve lieve lieve Betweter. Was het maar zo dat ze sliepen. Dat doen ze dus niet, vooral als ze gefêteerd worden. En geloof me, dat worden ze. Ieder op hun eigen manier en je kan er geen vinger achter...

9 jaar geleden

Lummel ik ben blij dat er nog iemand anders de schuld krijgt,ik ben normaal ook altijd de lul en ik ben nog wel zo'n goeie jonge,ik denk dat veel mensen ons soms niet begrijpen dus,dat ligt niet aan o...

9 jaar geleden
Pagina 231 / 277