Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Wat bedoel je me dus................, Weet je, kan alles zeggen maar het bereikt je toch niet. Geniet van je leven, je vrouw, je kinderen je hebt al zoveel bereikt en je bent succesvol. Maar maar ...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Waar zit iedereen ?????

Begrijp je het echt?

9 jaar geleden

Gijsbert, wat heb je allemaal op je kerfstok dat je zo opgefokt doet. De lokale autoriteiten kunnen nu zo bij je binnen vallen. En daar gaan we nog een smoelenboek bij doen ook zodat de rest van de...

9 jaar geleden

Zelf alles braaf opgevend aan de lokale autoriteiten in Duitsland. Nee smoelenboek, daar gaan we voor. Jan zal wel wijzer wezen hoop ik.

9 jaar geleden

Betweter, doe vooral een foto van me met naam en adres.

9 jaar geleden

Gijsbert, ik heb er begrip voor dat jij geen foto durft te plaatsen, ha, ha. ???? Wat suggereer je Betweter?

9 jaar geleden

De bijeenkomst heeft nu al effect, iedereen doet al veel liever tegen elkaar ? Hahahaha.

9 jaar geleden

Betweter, mag je graag weet je ( je vrouw inmiddels nog veel meer) maar je voorstel slaat nergens op. Ga niet eens de moeite nemen om het je uit te leggen. Ik sprak iemand op de meeting, naam verge...

9 jaar geleden
RE: Welke gist voor welk resultaat ?

Ik denk dat het ongeveer 25 graden vandaag was dus inderdaad 92% op 20 graden. Maar toch effe pret gehad zullen we maar zeggen.

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Daar had ik inderdaad geen rekeing mee gehouden. Morgenvroeg weer meten.

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Ik heb het met kristalsuiker gedaan en je kan me lek schieten maar ik lieg het echt niet. Ik haal op een haar na ook 94% met deze gist en 8 kg suiker. Ik heb inmiddels ruim 5 liter. Ik kan alleen ma...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken

Nimrax goed idee,ik denk dat ik mij vandaag maar achter de gordijnen verstop,Adriana is een kratje bier halen,maar ik denk dat ik daar vandaag niet veel van krijg,vrouwen hebben nooit begrip van het l...

9 jaar geleden

Het werkt precies het zelfde alcotec, alleen wat duurder dat scheelt je een euro per liter. Ook was hij mooier geklaard. Ik denk dat hij 14 dagen heeft gestaan. Goed spul!

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Vandaag mijn stills turbogist gestookt en deze is echt een heel stuk beter dan Alcotec, is geen geintje Rob, maar anders dan met Alcotec heb ik ook actieve kool gebruikt wat ik anders nooit doe. Daar ...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken

Chris, als je stoned bent kan kanrnemelk smaken als ijs. Alleen de chemische smaakjes bij verzinnen en je denkt dat je Ben & Jerry's eet.

9 jaar geleden
Pagina 230 / 277