Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Zal zo mijn eigen duveltje eens gaan proeven, denk niet ze 8,5% haalt maar voor het milde ziltige doe ik het al.

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Wie bedenkt 0,0 %? Nou het is simpel, of een wijf of Satan.

9 jaar geleden

Gelukkig zit Maboc op Een forum van echte mannen en uiteraard een paar watjes, daatr omtkomm je toch niet aan, maar die hebben wel een klimaatkast, hoeveel graden ook al weer?

9 jaar geleden

Met o % heb je geen sex want dan ben je een wijf!

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Dat bevestigd mijn stelling. Niemand snapt je dus je moet wel een uiterst getalenteerde filosoof zijn.

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden

Alleen een genie krijgt het zo verwoord Nimrax.

9 jaar geleden
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken

Gijp, dit is het grote smoezenforum om te drinken. Bij elke filosofische posting van mij, grijpt iedereen naar de fles...ik weet het...t is zoo slecht...tja. acturele stand van zaken in Noord Holland:...

9 jaar geleden

Heb je nu door dat je er bent ingeluisd. Weet niet of stoken dit ooit goed kan maken. Hopelijk heb je een gewillige vrouw dat verzacht mogelijk de pijn. En anders tata de drank.

9 jaar geleden

Of genoeg bloed in je alcohol... Chris, Ik heb goed nieuws voor je: je hoeft niet meer naar de Muggeburger Bajes, ik heb ze omgekocht met een paar flessen moonshine. Compleet geseponeerd. Mugie is tr...

9 jaar geleden
RE: Wanneer is stookwijn uitgegist?

Betweter heeft deze keer gelijk. Geduld, maar dat is lastig, koop een paar gistonnen als je ongeduldig bent.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Wanneer is stookwijn uitgegist?

Ja, precies zoals ik dacht. 6 kilo is zo klaar maar 8 of 9 duurt een heel stuk langer. En hoe meer suiker je gebruikt hoe lager de temperatuur van de stookwijn moet zijn. Maar dat staat ook op het pa...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Zou het? Het zal erom hangen op deze manier maar kan natuurlijk altijd extra suiker gebruiken. Overigens was 1 van flessen die ik had meegenomen gemaakt met extra suiker en een extra zakje gist. Er za...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Weet je wat goed helpt tegen muggen: een ventilator, koop wel een goeie zo'n metalen, kost iets meer maar bespaart je wel een hoop advocaatkosten. Over parasieten gesproken, dat soort parasieten moe...

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Volgens mij kom je niet verder dan 9 procent effectief, rum is duur. Althans zoals wij het maken en ik vraag me serieus af of ik 30 liter haal uit 100 liter melasse.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Lummel er is niets verplicht ..dus maak je niet druk,niet goed voor het hart,neem een bloedverdunner van 40% en alles stres is weg.gr.??Chris.V Of een wietje Chris, maar zo simpel is het in echte lev...

9 jaar geleden
Pagina 229 / 277