Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Hier is het effe kut, nat. Goddank was de meeting vorige week maar koud is het ook niet. We hebben vorige week wel geluk gehad. Nu ga ik spacen met olie van een Powerplant. Laatste kans overigens vo... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Zag hem nu pas omdat Andre het topic omhoog heeft gezet, maar dat kostte me bijna een laptop, had net een slok pils genomen. het wordt best gevaarlijk (lees duur) dit forum te bezoeken. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: wie heeft ervaring met spullen Destylandia ? Ik jaag de rum ook op hoge temperaturen door mijn koperen ketel op stoom om daarna nog een 2e keer te stoken of zelfs een 3e keer te stoken. Dan heb je nog meer smaak als de eerste keer in de t500 ( w... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: wie heeft ervaring met spullen Destylandia ? Het mooiste is natuurlijk een T500 dan ben je echt van al het gezeik af. Maar voor rum e.d. niet geschikt. Het verschil is echt enorm in smaak. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: wie heeft ervaring met spullen Destylandia ? Het verbaasd me niet, Betweter lijkt me echt op zijn plaats op zo'n camping. Hele dag sjouwen en ouwehoeren. Tuurlijk verkoopt hij dat ding. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: wie heeft ervaring met spullen Destylandia ? Heb ik al even gechecked. De kookplaat die ik op het oog heb hebben zij niet op voorraad. (niet in Den Haag/Rijswijk/Zoetermeer) BCC heeft ze niet op voorraad in de winkel De lokale Hornbach verkoopt... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill Mark II Misschien zit de koper vast Nimrax en dan krijg je hem vast van Betweter voor € 75,- nu hij zijn handgeld al binnen heeft. Trouwens nog nooit van het plaatsje gehoord. Maar Beweter komt ze weer tegen ... |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Stookwijn maken met water en suiker Dan ga ik er geen tijd aan besteden. Bedankt voor de tip. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Stookwijn maken met water en suiker IK heb vanuit mijn rum project gemerkt dat je met 3 liter uit de ene ton een nieuwe ton aan het gisten krijgt. De volgende keer probeer ik het trucje met Turbogist dan kost het helemaal geen reet meer... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten? Beweter kennende zit hij al aan zijn 2e en het is pas half elf. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten? En daarbij wij stoken voor ons plezier,en drinken ook voor ons plezier.we zijn er niet op uit om geld te verdienen wij delen onze kennis,we jennen elkaar,en hebben lol op dit forum.als er iemand wat m... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten? Zijn we er ook al uit op welke temperatuur we gaan vergisten? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten? Het is een prachtig forum en we gaan hard met z'n allen, ik zie het gebeuren. Zoveel passie, maar ook intellect en wellicht geld. IK schat dat Betweter wel een paar tonnetjes heeft. In ieder geval 1... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Veel succes Dumo! Er is al veel over geschreven inmiddels dus je kunt ook al leren van de fouten van anderen. De 2 liter Rum 80% van Lummel die ik mee naar huis heb genomen heb ik in een 3 liter vaa... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill Mark II Waarom heb je er maar 3 keer mee gestookt? |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |