Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Dunder of overblijfsel van de rietsuiker melasse stroop.. En dit is inclusief dode muis? Wauw... Snel inleveren bij het chemisch reinigingsdepot.Kan zijn dat je moet bijbetalen.... Daar doe ik niet aan. Ik betaal genoeg. Deze gaat gewoon in de vuilnisbak ... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Dunder of overblijfsel van de rietsuiker melasse stroop.. Dit ga je toch niet meer opzuipen? |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Dunder of overblijfsel van de rietsuiker melasse stroop.. Toch maar even een foto gemaakt moet het weggooien maar heb er de moed nog niet voor |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Dunder of overblijfsel van de rietsuiker melasse stroop.. Hahaha |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Dunder of overblijfsel van de rietsuiker melasse stroop.. Ik blijf het een ranzig verhaal vinden. In ieder geval gooi ik de melasse die ik heb gebruikt weg. Ik doe het zo, ik haal uit een vergistingston 10 liter en bij de overige 15 gooi ik weer suiker en ... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Dunder of overblijfsel van de rietsuiker melasse stroop.. Het is geen marketing, het word echt zo gedaan Welke merken, de onderkant of de bovenkant van de markt? Het lijkt me gewoon ranzigheid die wordt goedgepraat. Ik geloof er geen barst van dat dit bewu... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Dunder of overblijfsel van de rietsuiker melasse stroop.. Dat gaat je niet redden. Ik had ook zo'n experimentje gedaan met buiten vergisten en een handdoek. En had deze - lui als ik ben - toch te lang buiten laten staan. Het krioelde van de maden. Daarom ge... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten? Humor is af en toe wat schaars in dit forum. Hoe dan ook: als dit alleen jankerds aanspreekt is het goed: die zijn in de meerderheid en dus omzet. Zo simpel is het om miljonair te worden. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Dunder of overblijfsel van de rietsuiker melasse stroop.. Ik ben het met je eens Dumo het is echt ranzig. Laat staan hoe goor dat moet zijn in de Caribische gebieden. Al die vliegen en gorigheid. Knap dat ze deze onsmakelijkheid toch weten te vermarkten. |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten? Mooi gevonden maar zoveel echte kerels zijn er helaas niet meer. Je kan beter een product maken voor jankerds dan loop je pas echt binnen. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten? Ik weet ondertussen 1 ding. Zorg dat je iets unieks heb en snap het spelletje " marketing". lul gewoon 5 keer gedistilleerd met Jordaan water. En vraag je prijs. Of voor mijn part met water uit Lourde... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Donner of overblijfsel van de rietsuiker melasse stroop.. In mijn dunder is een muis verzopen. Telt dat ook? |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Houtsnippers en eikenvaten Mijn nieuwe eikenhouten vat geeft heel veel smaak af aan alleen al het water wat ik heb gebruikt om het vat te dichten. Ga daar voorlopig mijn dure rum niet aan wagen en gooi een paar maanden neutrale... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill Mark II Deze is inmiddels weg of heb jij hem NImrax? |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: wie heeft ervaring met spullen Destylandia ? Als je rum bedoelt met de minste smaak, dat was de t500 in vol ornaat. Dus gewoon 92% maar terwijl ik dit tik vraag ik me tegelijk af wat de t500 qua alcohol doet met een helm? |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |