Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Houtsnippers en eikenvaten Ik zou precies hetzelfde doen als John. Het is zonde om die mooie houtsmaken aan neutrale alcohol te geven, wat moet je dan met die alcohol? Proeven tot je hem lekker vindt en dan op fles. En dat wa... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Hahaha, ja was echt leuk. Heb er nog napret van. Laat ik er maar niet al te diep op ingaan hahaha. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Volgend jaar de BBQ in de boomgaard in Buurmalsen? Ik nodig me zelf maar brutaal uit want het heeft je genoeg gekost. Maar als tie weer doorgaat hou ik me aanbevolen. En ook bereid om mee te doen in d... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Op www.morellen.nl kan je zelf plukken maar dan kost het 3,- de kilo en moet je nog ontpitten ook. Voordeel is wel dat je de mooiste kan kiezen. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Volgens mij kan je het sap de hele maand juli kopen. Ik ga denk ik 25 liter proberen. Lukt het kan ik nog een hele maand bijkopen. Maar het moet wel zin hebben want ik wil het zonder suiker doen. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Poch jij maar met je 50 liter kapitalist! Hij is er overigens niet. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Zo dat wordt dan een hele dure grap. 25 liter sap kost al € 50,-. Laten we zeggen dat 7% te halen is zonder suiker dan is dat als geluk hebt 2,5 tot 3 liter goede kwaliteit op 40%. Maar dan zal je vas... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Zou dat lukken 11%? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Man ik begin er ook zin te krijgen. Als je pure kirsch wilt maken hoeveel liter sap heb je nodig voor een liter van laten zeggen 80% want dat haal ik wel in 2 keer stoken. Heb je daar bij benadering e... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Serieus was ook een wensje van mij. Maar Pino had andere plannen. Volgens mijn moeder komt het met de pruimen goed en ze heeft er aardig wat van staan. Hopelijk ligt tegen die tijd de rum veilig in he... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Ik weet niet wat voor beeld je bij mij hebt maar ik moet toch echt af en toe wel eens werken. En 100 liter melasse is toch ook best wel een beetje veel. Kortom, de kersentijd ga ik missen. Maar de p... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Ben echt jaloers. Het rumproject is in de kersentijd gekomen maar de pruimentijd ga ik meemaken reken daar maar op. Volgend jaar ga ik zeker voor de kersen. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: wie heeft ervaring met spullen Destylandia ? Ik heb ook ooit een keer een zakje gist ver over de datum gebruikt, gewoon eigen schuld. Duurde heel lang voordat het begon en het is nooit meer goed gekomen. Was Prestige en dat is toch best wel goed... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Kirsch is inderdaad heel lekker, wist niet dat het van morellen werd gemaakt. Ik dacht van zoete kersen omdat daar voor mijn gevoel meer suiker in zou zitten. Mijn morellenboom is helaas leeg gevreten... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Dunder of overblijfsel van de rietsuiker melasse stroop.. Dan gaan ze er maar lekker met hun handen in. |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |