Forum antwoorden aangemaakt

RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken

Juist, minimaal bier, dat wisten ze in de Middel-Eeuwen al. Wie zijn wij om deze wijsheid te negeren? Ik neem nog maar een biertje want het is bijna 12 uur, onee dat is een smoes, ik heb gewoon dorst ...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken

Ik heb dorst. En als je dorst heb moet je drinken, feitelijk ben je dan al te laat en ben je aan het uitdrogen. Gewoon een feit geen smoes. Was effe druk dus heb niet alles kunnen lezen afgelopen da...

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Ik vond mijn rum ook niet zo lekker ruiken maar nu 2 dagen later is t echt veel beter dus ik denk dat t wel goed komt. Ik heb gisteren mijn verschillende cuts laten ruiken en proeven door een echte r...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Schoonmaken vergistingsvat

Ik ben werkelijk met stomheid geslagen. Heb gisteren het advies van Jan gevolgd om geen gist te gebruiken maar gewoon een paar scheppen uit een andere gistton erbij te gooien. Bijna gelijk ging het w...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Er zijn dus 2 scholen, of liever gezegd 2 kerken. Denk dat het punt is gemaakt.

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Wat neem je mee naar de BBQ?

Hij is echt lekker. Ik overdrijf niet.

9 jaar geleden

En dit wordt de rum, alleen nog effe kijken hoe ik hem mee krijg op de fiets. In deze weckfles gaat het niet lukken. Mijn lieve vrouwtje moet maar even naar de welkoop stevige glazen flessen halen wan...

9 jaar geleden

Da's een goeie ga ik gelijk doen.

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Ja

In forum Stookforum

9 jaar geleden

I rest my case.

In forum Stookforum

9 jaar geleden

En olie hè Nimrax?

9 jaar geleden

Ik doe sowieso 2 liter rum van welke sterkte weet ik nog niet want ik haal hem nu over. Denk dat 70% procent moet lukken. Misschien 80 dus da's 4 liter rum. Meer kan ik niet meenemen maar ik draag wel...

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Hoi Pino, heb jij al een keer overgehaald ik ben er nu mee bezig. Althans, ben ik van plan maar ik word hier op het forum iets teveel bezig gehouden door deze of gene. Zometeen heeft mijn buurvrouw g...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast)

Rijpen kan een hoop doen hoor. Hij smaakt na enkele dagen altijd anders dan wanneer hij zo uit de ketel komt. Ik heb later vandaag ongeveer 6 tot 7 liter rum. Mijn vat is morgen klaar. Zou het in...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Jan het wordt hartstikke gezellig. Wat kan er nou mis gaan als er voldoende drank en wielolie is?

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 233 / 277