Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Vandaar mijn experiment. En je mag het, zoals iedereen op dit openbare forum, op de voet volgen. Maar volgens mij is iedereen het er al over eens dat het niet kan mislukken. Best een beetje jammer vi... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Ik geef gewoon veel geld uit omdat het kan, en als ik iets begin dan doe ik het goed. Dat kan jij zeggen omdat het nu allemaal beschikbaar door Stookwinkel maar ik moest 4 jaar geleden een zelfbouw k... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Maar door jou ben ik aan de t500 gekomen. Je hebt toch maar mooi gepioneerd. En daar ben ik je dankbaar voor. Dat dan weer wel! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Lummel, dat je honderden Euro's onnodig uitgegeven hebt is je eigen verantwoording. Toch nog een opmerking hierover Betweter. Ik heb mensen gesproken, ook hier op het forum, die moeten sparen of w... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Het gaat zeker gisten, daar hoef je niet over in te zitten. hmm, dus het is helemaal geen ultiem experiment. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat . Inplaats van een zakje gist kun je ook een soeplepel uit een van je andere vergistingsvaten scheppen en hierbij gooien. Dan begint het vrijwel direct. Dat is dan je giststarter. Jammer dat las i... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat En wij wensen u een behouden vaart |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Sg 1100 tem 25 graden zo het gist erdoor |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Maar eerst een Bavaria |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Bijna 3 liter melasse erbij en zo de sg meten |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Dit is het residu uit de ketel |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Ik ga zo het ultieme experiment doen. Gewoon een weckketel vullen, alleen gespoeld met water en het residu uit de stookketel ( rum ) en een zakje gist erbij met 3 liter melasse om te beginnen. Geen wa... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Jawel, ik heb wel te doen bedenk ik me net. Heb 12,5 liter rum van gemiddeld ruim 50 % die ga ik zo overhalen. Kan ik straks mijn buurvrouw uitnodigen voor een moijito. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Bedoel je de t500? Ik heb 10 liter gestookt met de ringen erin en het smaakt heel lekker maar is niet te vergelijken qua smaak met een gewone ketel. Ik ben benieuwd hoe je het gaat doen en lees het gr... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Net weer bij de gistonnen gekeken en inderdaad ze staan gewoon, zonder een zakje gist toe te voegen, als een gek te gisten. Durfde ik eigenlijk ook niet, niet om het tientje want het zou kosten als he... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |