Forum antwoorden aangemaakt

RE: Vraag over eindproduct

Troebel distillaat, blauw distillaat, what the fuck jongens, een beetje voorbereiding qua informeer jezelf waar je mee bezig bent voordat je aan de slag gaat kan geen kwaad he. Hahaha, moet je wel he...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Doet verdomme niks meer. Heb de neiging die ton door de t500 te mieteren en het residu weer te gebruiken met 4 liter verse melasse en zakje nieuw gist erop. Of ik heb gelijk de basis van goeie Donderp...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Ik heb 2 gisttonnen gemeten en de ph is exact 5,07 en 5,09 en ons kraanwater is ongeveer 8 dus de ph zakt 3 punten. Dat klopt dus. Maar godver die giston waar ik al 2 zakjes in heb zitten is weer s...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

En ja, ik gebruik Still spirits rum gist. Op mijn verpakking stond niks alleen rum turbo. Totaal geen instructies maar het is van prestige en volgens mij kunnen die minder goed tegen hoge temperatur...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Nee maar dat zou ik wel kunnen doen als de batterijen het tenminste nog doen. Wat moet de ideale PH zijn dan?

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Zelf alcohol maken tbv olie

volgens mij ben ik een van de grootste auwehoer op he forum.gr.??Chris.V Een van Chris. Hahaha

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Zelf alcohol maken tbv olie

Ach het gaat hier net als in de kroeg, van de hak op de tak. Nu heb je de kroeg thuis. En zoals altijd zitten er mensen aan een Belgische biertje, rum of een Whisky en zitten andere aan een colaatje. ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Lummel Gewoon 5 liter melasse bij Pino vandaan ? 20 liter water. Ff roeren Gist erbij Deksel erop en klaar ? Sorry, ik had je posting gemist. Ja, precies zo. Hou de temperatuur van de vloeistop tusse...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Ik ben donderdag ook begonnen op 30 graden. Had echter wel een gist bommetje apart gemaakt. Gist was dus al actief toen ik het erin gooide.. Zat gister al over de 15% alcohol heen. Gist emmer staat in...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Heb alles opnieuw goed doorgeroerd en daarna een beetje gist uit de het witte zakje ( een ander zakje dus) er bovenop gegooid en weer geroerd en hij loopt weer. Pffff. De temperatuur was op dat moment...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

En dan nog een vraag naar aanleiding va de grafiek. Is jouw begin temperatuur 26 graden geweest? Dan loopt de gist dus nog zo'n 5 graden op als ik zie dat de temperatuur nu 31 graden is. Niet onbelang...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Hoi Techneut, is jouw gisting ook stil gevallen? Bij mij ook met de witte zakjes van Jan en jij gebruikt still spirits toch. Ik weet ook hoe het gekomen is want ik had ook een andere batch gemaakt. De...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Vraag over eindproduct

Ik reken altijd terug naar 100 procent. Als jij 1 liter stookwijn hebt van 20% dan zou je in theorie 0,2 liter kunnen stoken van 100% ( wat niet kan). Maximaal 95. JIj hebt omgerekend 400x . 55 du...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Op kicken is niet het juiste woord. Verbazen komt meer in de richting. Maar goed je hebt gelijk Pino, terug naar jouw topic en je hebt goed spul geleverd. Kan niks anders zeggen en sorry dat we wat ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Je bent maar al te nieuwsgierig naar je nieuwe vriendje. Hahahaha.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
Pagina 240 / 277