Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Rum van melasse stoken Jawel, maar ik heb dus een gistton met 1 zakje erin. Ik heb er 10 liter uitgehaald om te testen in t500. Weet ik ook zo wat er daadwerkelijk inzit in 65 uur. Maar nu wil ik er weer melasse bij gooi... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Jan heb je mijn pakje al weg? Ben nu 10 liter mash aan het stoken in de t500 en ben erg happy over de smaak. Nu afwachten hoeveel eruit komt. Maar wil de rest verder laten gisten in de ton en wil er... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Da's mooi om te horen dan bewaar ik het advies wel voor Betweter de 17e. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Ze is niet van me af te slaan!....Zei ze maar eens zoiets. ? Dat is het spel Hillbilly, zo voedt je juist plantjes. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken @ Lummel, Ik heb mn Melasse vergisting tot SG 1.010 gekregen, en water is natuurlijk SG 1.000. Ik heb tot nog toe echt geen afwijkingen in de Tilt waargenomen. Misschien toch nog veel moeilijk vergist... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Jan, Pino heeft een 60 liter vat voor me gevuld ( en een 30) dus goed dat je het zegt dat wellicht de suiker kan zakken. Maar zo snel? Maar daar ga ik zeker rekening mee houden. Hillbilly zonder su... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Ok, ik ga in een andere ton ook bijgooien. Gewoon een dikke liter melasse en daarmee zou deze op 7 liter melasse komen. Wat heb je aan 100 liter melasse als je er geen koude drukte om maakt. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Serieus is het zo simpel? Dan had ik ook wel melasse erbij kunnen gooien er staat nog een litertje of 75 hahaha. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Ik zou zeggen afblijven, niet teveel aan trutten.... Dat zegt mijn vrouw ook altijd maar als je niet neemt waar je recht op krijg je niks. Anyway, hij loopt weer en als het morgen weer kut is gaat die... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Jan je bent een genie, hij gaat weer als de brandweer. Gewoon een 1,5 kilopak van de ahold rechtstreeks erin. Die andere tonnen lopen wel gewoon door daarom is dit zo irritant. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Dat is Prestige. Zit idd alles al in. Ik denk dat de boel weer gaat leven als je er suiker bijdoet. De metingen zouden wel eens een afwijking kunnen hebben door het gebruik van de melasse (meer visc... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Munckerik, en toch heeft Betweter een punt toen hij schreef" Pothead, het staat je vrij om vragen te stellen over het onderwerp “Zelf alcohol maken tbc olie”, er zal zich vanzelf wel iemand melden om ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Vraag over eindproduct Ja, en wij ook met lichtelijke kamikaze stokers Die is leuk! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken O, ja melasse ongeveer tot 5 tot 6 liter. Heb ik een beetje gegokt. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken De SG was ongeveer 1100, minder dan jullie. Temperatuur van de mash 30 graden. PH niet gemeten. Water 20 liter. Temperatuur kamer nu 22,5 graden en de zon is net weg gedraaid dus zakt weer tot 20 denk... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |