Forum antwoorden aangemaakt

RE: Zelf alcohol maken tbv olie

Tjee Betweter, moet op mijn handen zitten om niet te reageren. Hoe kan je zo wreed zijn?

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Hai Pino, jij bent er veel verder in dus kan je formule niet volgen. Nu niet althans. Maar ben wel aan het experimenteren geweest. Een zakje (B-merk ? ) rum gist van Jan vreet zich ook door 6 liter ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Ik mijn 2e gistton ook gevuld, 20 liter water en 5 liter melasse, op temperatuur gebracht naar 25 graden en gemeten. Dit zou 12 % moeten opleveren. na slechts 15 minuten is het waterslot gaan lopen. J...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Helemaal happy, heb 4 liter melasse in een giston gegooid samen met de turbogist van Jan en na 30 minuten begon het waterslot te dansen. kijken hoe het zich ontwikkelt. Maar die gist is heel erg goed ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Ik heb nog nooit een kerel ontmoet waarmee ik zo goed kon roddelen. Bijna iedereen is wel de revue gepasseerd, de een wat langer dan de ander hahahaha.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Eddie wordt ongeduldig, maar we komen eraan , we zijn een hapje gaan eten in Enkhuizen. Daar heb je tenminste fatsoenlijke visrestaurants.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Lichte is slechte kut spellingcontrole

In forum Stooktips

9 jaar geleden

koffie? Heb drank bij me. Goede en lichte kwaliteit hahaha

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Kwestie van opvoeden Jan.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Als het half kan laat ik mijn vrouw rijden, dat klopt en zit ik er naast met een biertje. En dat komt goed uit want ik probeer ergens rond het Ijselmeer goede paling te scoren. Meestal moet ik dan wel...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

nimrax, we gaan zo rijden. Tussen 3 en 4 ben ik Pino daarna kom ik naar jou. Kunnen we lekker roddelen over Betweter. Ik bedenk me net dat ik ook even de alcohol Betwetersyle vergist op 25 graden moet...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: klein destilleer apparaatje 130V

Is dat geen overdruk ventiel?

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Ik heb even een foto gemaakt, let niet op de rotzooi ben de ketel aan het schoonmaken voor mijn rum project. Je vult de onderkant met water tot de helft van het buisje. Door druk omtstaat stoom. Het w...

9 jaar geleden

Zo'n buisje heb ik ook op mijn ketel die op stoom draait. Moet je dat ding niet vullen met water tot halverwege het buisje?

9 jaar geleden

Ik ben heel benieuwd wat Bedrocan doet. Ik geloof er geen barst van dat dit de huisvlijt maar enigszins benaderd. De overheid kennende zullen ze er wel weer een walgelijk compromis van gemaakt hebben....

In forum Stooktips

9 jaar geleden
Pagina 242 / 277