Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Nog een tip van de bitch (mijn mams), gebruiker krijgt te maken met lichaamelijke tolerantie dus soms gaat er nog een druppeltje bij. En extra lekker slapen na een wijntje of 2 met 5 druppels voor de ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Gijsbert, sterkte met je schoonmoeder en je vrouw met haar moeder natuurlijk. Een nare periode voor jullie allemaal! Dank je Jan, ook namens mijn vrouw. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Dank je, ik heb je een pm terug gestuurd. Ben heel benieuwd of je moeder ook meedoet. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Nimrax, jij woont toch in Callantsoog. Ik moet er morgen zijn, bij Pino tenminste ( onder voorbehoud mijn schoonmoeder ligt erg slecht, of althans ze is levensmoe en wordt onder begeleiding van artsen... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Ik zal mijn mams lief aankijken of ik een flesje mee mag nemen naar de BBQ voor belangstellenden. Dat zou heel mooi zijn, ik neem mijn eigen kwaliteit mee kunnen we ze eens testen. Alleen ben je m... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? De prijs is het probleem niet, althans een liter van 92% zou een kwartje duurder worden als de Alcotec variant. Dan heb ik het over Still Spirits die je per tien voor € 48,00 kunt kopen. Alcotec 32,50... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Potstill naar Servisch ontwerp Maar eigenlijk best knap dat ze zo'n rotzooi konden produceren. Zelfs mij lukt dat niet met turbogist. Wat gebruikte ze daarvoor dan eigenlijk? Ik heb wel eens gehoord aardappelschillen maar daar kan ... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Potstill naar Servisch ontwerp Ik heb net na de val van de muur heel veel door Oost-Europa gereisd inclusief de Oekraïne maar het is waar je kon nergens fatsoenlijke drank krijgen, zo scherp en vies. Ik ga er nu nog over mijn nek v... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Bedankt chris! Zal bij de bakker ook ff 10 stokbroden reserveren. Kruidenboter neem ik wel mee van de Sligro. Oh ja, ik heb nog even nagevraagd of er voldoende tafels en stoelen zijn, die zijn er ... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Leuk Gerrit, een molenaar, dat klinkt heel interessant voor onze hobby. Nu nog groothandelaar in suiker en gist en we zijn klaar. Welkom! |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Alcotec 48 Turbo SUPER YEAST in de goudkleurige verpakking is het paradepaardje van Alcotec. Dus Lummel, niet gelijk beginnen te schreeuwen. Hahahahahahahah, dit is echt te leuk! www.vinimare.nl ( h... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Alcotec is van Hambleton Bard en idd Brits. Ik verkoop het nog niet omdat ik aan alle kanten tegengewerkt word door een grote Nederlandse partij en ik noem geen namen, dat kunnen jullie zelf invullen.... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Betweter, ben ik het weer met jou eens. Ach weet je, er gebeuren ook leuke dingen. Pino de stoker komt straks even op visite voor een bakkie en ik moet wel even zeggen dat ik me ook wel weer kostelijk... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Nimrax, dat ben ik nu eens helemaal met je eens. Ik hou van een beetje voeren en plagen, maar niet zoals het nu gaat. Ik ga vanaf nu nergens meer op in. Echt niet? |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Mee eens. Ik heb ooit een ton behangplaksel gekregen, na 3 dagen werd het een gel die zo ging uitzetten dat de ton ervan ging overlopen en dat was een ander merk dan Alcotec. Heb ik ook bij Alcotec ... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |