Forum antwoorden aangemaakt

RE: Welke gist voor welk resultaat ?

En de alcotec van jou daar kun je terecht voor je alu ketel,haha Hahahahaha, mooi he?

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Hahahaha, nu kom ik echt niet meer bij. Dat bedrijf zit in de aluminium industrie, beter wordt het niet echt niet meer Betweter! Maar doe een gooi!

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Vinimare is alleen maar de leverancier en heeft niets met het Amerikaanse Alcotec te maken. Jij hebt tot nu toe alleen maar de gewone Turbo yeast van Alcotec gebruikt, en ken je het verschil dus niet....

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Zoals ik al eerder schreef dat niet alle VERPAKKINGEN hetzelfde zijn, dit is SUPER YEAST Hahaha, volgens mij heb je het gewoon over de oude verpakking. Moeilijk om je ongelijk toe te geven he. Maar v...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Joh als vinimare het beter weet dan fabrikant van het product en door mij uitgetest, dan blijf je toch lekker op 25 graden vergisten. Alcotec is goed spul om snel alcohol te krijgen en goed als je op ...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Sterker, aanvullend is nog te lezen dat als je 21% wilt halen dat je de temperatuur van de stookwijn niet verder mag laten oplopen dan 24 graden.

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Betweter als jij de puntjes op de i wilt zetten met Alcotec 48 kijk dan nog eens op het zakje. Wil je langzaam vergisten dan is de ideale temperatuur 18 tot 24 graden. Staat er gewoon op. Als je geen ...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
RE: Zelf alcohol maken tbv olie

In dat geval hou je dus 4 tot 8% over van een kilo. Dus ongeveer 40 tot 80 gram. Dat verklaart ook waarom de AAA kwaliteit zo godsduur is. Met gemak 2 keer de prijs van cocaïne. En dat verklaart ook h...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Hoi Nimrax, de snel werkende zijn de slechtste, en daar ben ik het mee eens. Althans gedeeltelijk. ik heb tot nu toe alleen Alcotec 48 geprobeerd en een batch die ik van het voorjaar had gemaakt die 1...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
RE: En nu gaan we van onze recent gekochte melasse rum stoken

Dank je dat is inderdaad veruit het beste topic over rum maken met de melasse van Pino en de gist van Jan. Zaterdag begin ik ook, eerst even de melasse ophalen. Heb er echt heel veel zin in.

In forum Spirits

9 jaar geleden

Volgens mij zijn er al topics van Pino en techneut die allang bezig zijn en behoorlijke successen hebben behaald. Daar was ik van het weekend van plan om naar te kijken. Daar staat waardevolle informa...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Kon toch niet wachten en heb na 2,5 liter geproefd. De alcohol is zacht geworden maar de " parfum" is ook voor een groot gedeelte verdwenen. Veel beter dus als die scherpe zooi van vanmiddag maar kan ...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Hoi Raymond, ik kan er niets anders van maken dat door de zomerse temperaturen, gemiddeld 25 graden hier, de gist als een gek is gegaan maar de smaak niet te vergelijken is met de alcohol die ik van ...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Ik begin ook in de verschillende kwaliteiten gist te geloven. Ben nu alcohol van turbogist aan terugstoken. Deze is te hard gegaan qua temperatuur en was vies, ben benieuwd hoe de alcohol zo smaakt. I...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Niet voor mij, krijg de melasse pas vrijdag. Maar ik haal jullie wel in. Gaan jullie de fouten maar eerst maken. Heb er wel veel zin in. En van het vrouwtje mag ik een mooi tonnetje kopen. Kost wel ee...

In forum Spirits

9 jaar geleden
Pagina 244 / 277