Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Ik heb je ook een Pm gestuurd en ik zeg het hier toch ook nog even. Te lang in de alcohol laat de olie vies smaken. Je moet ( volgens de theorie ) alleen de hars hebben en die smaakt noterig en blijft... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Ik vind Alcotec ook goed. Zijn we het toch eens ergens over eens. Toedeledoki morgen weer verder. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Ik heb ze er op 3 na allemaal ingekregen en de schroef sloot mooi af, gewoon een beetje kloppen en wat geduld. Maar ja dat is met dit weer niet makkelijk. Bedankt voor de tip Jan dat scheelt weer een ... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Beterweter, Betweter, Betweter, moet bovenmeester Jan ons weer tot de orde roepen. Maar inderdaad het zijn slechts vrijblijvende adviezen. Alleen als je jezelf Betweter noemt moeten deze natuurlijk va... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Ik heb de t500 er vandaag speciaal voor schoon gemaakt. Voor stoken had ik de moed niet meer met deze temperaturen. Ben nu de ringetjes en koperen zadeltjes weer in de kolom te plaatsen maar dit is ... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Ik hoef geen goede beurt te maken, elke vrouw wil me, ik kan het ook niet helpen. Moet wel zeggen dat nu de temperaturen oplopen de vergisting een stuk sneller gaat. Hoe dat in kwaliteit terug komt za... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Kopen is te makkelijk, maar rozenblaadjes of andere bloemetjes plukken heeft veel meer. Ik zie je al huppelend door de wei lopen met een roze tutu. Ik denk niet dat ik daarmee bij mijn vrouw moet aan... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Ik heb even een meting gedaan en ik kan ook weer stoken. Mag niet volgens Betweter maar doe het altijd. Gewoon de ton open, beetje stookwijn pakken en 2 tellen later gaat het waterslot weer als een ge... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Gefeliciteerd, de eerste liter is altijd wat lager dan de 2e liter is mijn ervaring. Die meet ik op 94,5%. Alleen daarna zakt de alcohol in na 91% en heb je gemiddeld ongeveer 92%. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Niet zo zuinig Betweter het gaat toch om je vrouw waarmee je lief en leed deelt, als ik mijn vrouw parfum geef is het Chanel. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray En Raymond ben je al aan het stoken? Misschien gaat het bij jou goed maar de eerste keer kreeg ik wat troebele alcohol met een luchtje. Had het apparaat niet schoon gemaakt. Toen heb ik het terug geme... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Ik heb wat onzin berichtjes verwijderd. 20% is heel netjes hoor! hahaha, Proest! Betweter had mij een laptop kunnen kosten maar deze was minstens zo gevaarlijk! |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Als je wat langer stookt, zoals ik, dan heb je niet zoveel haast meer. Maar het is natuurlijk up to you. Veel sterkte met je beslissing. Hahaha daar hebben we mijn grote vriend Betweter weer. Ve... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Joh die stookwijn is allang klaar. Ga lekker stoken. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Ik heb even gegoogled en inderdaad zuinigheid, gierigheid, vraatzucht staat bij de 7 hoofdzondes. En dan verdiend dit lieve plantje niet. Hahaha. Je komt er wel achter. Kom ook op de bbq en dan zal ik... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |