Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Ik kan en wil je alle informatie geven maar je loopt tegen je eigen beperking op en dat is zuinigheid. Voor de rest is het een ambacht en kun je aan de kleur zien of het goed is. Maar dat moet je durv... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Oja, je zal je verbazen hoe anders de structuur is van de absolute topkwaliteit en die olie die jij maak. Het is net als met asperges je moet ze durven schillen. Zo is het met de krankzinnige dure wi... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Lucifertje, je moet je niet al te rijk rekenen met die 20%. Ik heb zelfs van zeer potente wiet 27 gehaald maar je hebt er geen donder aan. Het meeste is plantmateriaal en dat weet ik zeker want ik heb... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte PIno ik heb je gemaild. Sorry voor de late reactie maar je kan beter naar het e-mail adres mailen dat ik je heb gegeven. Mooi man dat het zo snel is gegaan. Mail je me even voor de concrete afsprake... |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor ......ach het duurt me te lang en is erg bewerkelijk om een batch stookwijn te verwerken met mijn smarstilletj........ dus een ketel voor een complete batch ahw.. Welkom ook namens mij, ik heb me a... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Jaja, weet ik toch. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast)
|
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Dank je Boomer voor je begrip. Ik neem voor jou wat lekkers mee. Trouwens voor iedereen die wel een verzetje wil. Jan droomt ook al van olie op zijn klapanus , hahahah. Als ik dat verkeerd begrepen he... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Dat is fijn Jan, dank je wel. groetjes Helma |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Beste heren, hier de vrouw van Lummel, ik krijg te horen dat er mogelijk Stafford terriërs of andere bijtgevaarlijk honden op het gezellige weekend komen, ik wil laten weten wanneer er dit soort honde... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Knipafval is zeker niet waardeloos en er kan met gemak 500 of meer voor gevraagd worden, als het schaars is kan er ook 1000,- voor gevraagd worden. Dan heb ik het over het spul wat uit de machines die... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Adrem, zo moet gaan ik gaan oppassen voor jou! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Ik ga je het geheim verklappen. De trichomen zijn het medicijn. Die zitten het meest op de toppen. Daarnaast is alcohol van hoog percentage belangrijk. Want hoe was je de trichomen zo snel mogelijk va... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Pino ik ga die ton na je opsturen. En geef me even het bedrag wat ik moet overmaken. Waarschijnlijk komen we het volgende week ophalen. Het schijnt mooi weer te worden vertelde mijn charmante buurvrou... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Ik lees even min reactie over, had wel wat meer tijd kunnen besteden aan het taalkundige gedeelte voor de rest is geen woord gelogen. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |