Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Maar dat is het punt met vele huisartsen, de meeste staan niet achter een olie behandeling. Daar komt bij dat er denk ik ook veel mensen bij zijn met schaamte aangezien het toch een beetje in de taboe... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Dumo doe je best en ook de rest,he wij willen Jan die er zoveel energie ingestoken heeft niet teleur stellen of wel.feestje feestje,moonshiner moonshiner,heb het karacter om te komen ik wil jou smoel ... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Wij zijn nog niet alles kwijt geraakt. Ook in De Betuwe wordt nog gestookt, ik ben er door omstandigheden met mijn haren bijgesleept maar nu ben ik er ook aan. Wij houden de traditie levend, althans v... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Wow, leuk geschreven van je vader. Nu begrijp ik je passie. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Betweter wordt rustiger. Zal zijn vrouw wel achter zitten, die wil natuurlijk ook eens een keer een kwaliteits advocaatje proeven. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Juist dat moet niet vaker voorkomen. Ik verwacht van Betweter dat hij er als een bok op de haverkist op zit. Of wordt hij oud? |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Maar wat zal Beterweter straks huilen als mevrouw Betweter mijn advocaat proeft. Is dat niet een beetje zielig? Moet ik dat eigenlijk wel doen? |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Tja en zo houden we er de moed maar in hè. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) OK Chris is dus geregeld. Natuurlijk is zelf gemaakt velen malen beter. Ik hoor wel waar er verder nog behoefte aan is. Ik kan alleen niet met verse dingen sjouwen. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Dan doe jij het beter dan ik, ik krijg nooit wat. Ja een schop van mijn vrouw op gezette tijden. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) O is dat het. Nou weet ik waar ik al decennia aan lijd. Blij dat we als " slachtoffer" elkaar hebben mogen vinden via dit forum. Erover praten helpt hè! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Jan wij komen op de fiets dus kunnen niet veel meenemen ( behalve drank) maar jij komt vast nog wel in de Sligro. Neem een emmer vlees en vissalade mee op mijn kosten. Jij weet daar ter plaatse vast... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Ben je gek ik laat mijn reu niet op een Highland terriër. Hahaha |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Ik heb net een indringend gesprek gehad met mijn boerenfox. Hoewel hij de hondjes van Betweter het aller aller aller lekkerst vindt zal hij lief zijn. Dus dat is ook alweer geregeld. Zie je wel, het k... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Doe mee man! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |