Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Een beetje toezicht lijkt me inderdaad geen overbodige luxe. Bedankt dat jij die rol wil vertolken. Ook namens Betweter. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Und? |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Je kunt ook aan lummel wietolie vragen om op je eikel te smeren 🙂 Zeg Jan, zal ik mijn vrouw wat meegeven? Ze is het er niet mee eens, vrouwen beschermen elkaar, maar als het toch mot gebeuren dan m... |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) mijn boerenfox loopt gewoon 40 kilometer naast de fiets. Een boerenfox is niet zo verwijfd |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Kijk, en daar deed ik het voor, ik wilde gewoon weten of Betweter honger had. Best een ingewikkelde manier om er achter te komen. Maar dat hij honger heeft staat vast. Hahaha |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Klopt, spreken julie maar verder af. Ben niet jaloers, sterker ik wil het combineren met mijn buurvrouw. Laat mijn vrouw het niet horen hahahah |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) hahaha, lul, je hebt gemist he? Was effe druk, we leven niet allemaal van de wind. Mijn vrouw komt volgende week bij je langs. |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) En zo is het! Wij worden vast vrienden, als we het al niet zijn. |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Schattige beestjes, wij voeren er gemiddeld drie in de week aan onze boerenfox hahaha. |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Opgelost dus. |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Die kunnen ook moeilijk doen zit er een van de Valk in de buurt die zeiken niet over hondjes. Anders gaat onze hond toch gewoon een nachtje logeren bij Betweter in de sleurhut. |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? OK de trekkershut gaat hem niet worden want we nemen onze hond mee. Jammer was er gelijk een koelkast aanwezig geweest. |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Wij komen met de fiets dus dat is het probleem niet. Wil je vragen of een hut beschikbaar is. Heb overigens net Pino gemaild en ik doe later deze week de bestelling van 15 zakjes gist en nog wat ander... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Mijn vrouw gaat mee als de vrouw van Betweter ook komt. Hahaha. Ik heb begrepen hij met de sleurhut komt, wij boeken wel een hotelletje of zo'n blokhut. Als dat daar kan tenminste dat zou het leukst ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Bonensoep na kater kut spellingcorrector maar je begrijpt me vast |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |