Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Bonensoep na kater Chris gefeliciteerd. Ik heb een Courard haha. En natuurlijk gebruik ik geen margarine maar Roomboter. Hoezo verslaafd Zit thans in wijk bij Duurstede een duveltje te Drinken maar kan niet laten te loe... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Geen cocuiles maar wel verse tonijn |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Mijn vrouw heeft het restaurantje gevonden. Het heet de Helenaheuvel. Ik moet nu echt weg. |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Dan zal ik straks een foto maken. Gedeelde smart is halve smart toch. Als ze nog op de kaart staan tenminste. Het water loopt me al uit de bek. Maar eerst naar de bekkenteef. |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Ik lees het allemaal wel verder, eerst naar de mondhygieniste, gadverdamme. Daarna fietsen op de Utrechtse heuvelrug en ergens een hapje eten. Ken jij dat tentje in Doorn, midden in de bossen. De thee... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Oja Ik kan ook advocaat maken, kan Betweter eens een keer echte advocaat proeven. |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Jan, geweldig aanbod van Chris maar is het niet beter om het op een plaats te doen met professioneel sanitair. Ik koop met plezier een tentje voor die 1 of 2 nachten. Ik zie ze al voor nog geen 2 tien... |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Dag Jan, Dus nu gaat het gebeuren. Wil je even 15 zakjes voor me vasthouden en dan moet ik nog even kijken in je winkel wat ik nog meer nodig heb. Begrijp ik het goed dat het nog steeds € 3,00 is? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Bonensoep na kater Chris, wellicht is je vrouw ook van de generatie van het Blue Band boekje, de tijd dat er nog niet zo op grote schaal met voedsel werd geklooit. Niet omdat ze toen heilig waren maar door de schaalverg... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Help! Wie zou Jan bedoelen? Of is het een raadseltje want veel kunnen het niet zijn Hahaha. |
9 jaar geleden |
|
RE: Help! Echt? Hoe houden ze het vol. |
9 jaar geleden |
|
RE: Bonensoep na kater En weer het heertje dus, Proost! Nee geen kok, een goede pan op advies van Jan en goede ingrediënten zoals krabbetjes, rookspek en rookworst van de slager en voor de rest het recept van het blue blueb... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
Bonensoep na kater Jongens, na 3 kwart jaar stookforum moet ik constateren dat ik vandaag de drank niet meer weg krijg. De oplossing bonensoep. Kan ik morgen weer zuipen. Morgen zal ik alles wel lezen wat Beteweter hee... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Hoi Pina wat gek, ik had een reactie geven op de ton maar die vind ik niet meer terug. Wellicht dronken en ongeduldig. Anyway doe het opnieuw. Ik stuur een 60 liter vat naar je op, jij vult hem op een... |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Dan moet ik naar de stort 10 litercannen dumpen terwijl ik het gistvat wel graag wil hebben. Je kan hem luchtdicht afsluiten want ik heb ook 30 liter dus geen geknoei en 80 kilo moet dan geen probleem... |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |