Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Potstill naar Servisch ontwerp Gijs, het zou erg leuk zijn als je van het procédé foto's maakt. Ik mocht willen dat ik een Servische buurman had die slivovitsj kon maken. Er komt een meeting aan, we zouden hem in de Betuwe kunnen h... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Mooi Pino en vergeet niet dat ik je een ton van 60 liter stuur die ik later kom ophalen kan je hem gewoon vullen als je het je uitkomt. Als hij leeg is heb ik er een vergistingsvat bij, dus koop niet ... |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Vast, maar ook niet innig want ik kan me zo maar voorstellen dat Betweter vieze winden laat. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Hahaha hoe vilein. |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Betweter, betweter, betweter, moet schoolmeester Jan weer ingrijpen? |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Ja, niet geboren maar wel na9 maanden getogen. Betreur het tot de dag van vandaag. Moskou aan de Ijsel. Ik ken het mooie stadje dus ook wel |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Hahaha tuurlijk, laten we elkaar de maat maar nemen. Uiteindelijk worden we toch dronken. Net als de Ieren. Zuipen, vechten, klaar, weer zuipen. |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? MIjn vrouw uit Deventer doe ook een duit in zakje, jij naar je vriendjes en ik naar mijn vriendinnetjes en dat is dus Deventer. Maar in het midden van het land is waarschijnlijk beter. Kan ik de rum v... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Hahah, Lummel en Betweter die elkaar de hand schudden, ik kus die vent en dank de dag dat ik de t500 heb aangeschaft. |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Orde genoeg, maar als je niet overweg kan met zoveel goeie informatie dan kunnen wij daar niets aan doen. Leren om tussen de bullshit door te lezen scheelt ook. Kunnen we verder nog vragen voor je be... |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Een uiterste inschrijfdatum is een goed idee weten we waar we aan toe zijn, maar een man een man en een woord een woord. Waar blijven we anders? Het verschil tussen liters en kilo's is inmiddels duid... |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Ik zie dat Jan heeft opgeschoond. Terecht! Nog steeds 230 Pino? |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Ik ben er sowieso uit want Beterweter is mijn vriend. Ik hoop dat dit ook geldt voor Betweter. Had hem graag bij het project gehad als meedenker en niet als doemdenker. En daarmee is alles gezegd wat ... |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Joh, was maar een bruggetje om te kijken of Betweter al wakker was. En dat is tie. |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Dat is wel heel veel geld. Maar wat er nou leuker dat een groep mensen bezig gaat om rum te maken van het zelfde begin product en de ervaringen te delen. In mijn eentje zou ik er niet aan beginnen wan... |
9 jaar geleden |