Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Volgens mij is een van de doelen van dit forum om elkaar van advies te dienen. En dat doe ik dan ook. Mijn tekst bevat geen enkele vorm van kritiek jegens dit project of personen. Ik probeer enkel op ... |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Daarom moet je het ook gelijk goed doen. Dus een hoeveelheid van 20 tot 30 liter. Ben je er ook het rest van het jaar vanaf. Anders kom je nooit te weten hoe het product op een vaatje rijpt. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: IJken Thermometer Ik heb er 2 want ze vallen nog wel eens kapot en in kokend water verschillen ze 4 graden. Maar ja ze kosten ook geen drol. En inderdaad het komt niet zo nauw met de temperatuur. Als ik 30 graden zie g... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Basco, Overigens compliment voor je taalvaardiheid. Maar ik heb straks rum en jij niet! |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Niet zo timide je hebt wat in gang gezet zo mooi. Twijfel je? Het gaat lukken anders hebben wij een groot probleem want mijn vrouw heeft de hele dag al haar vakantie gepland. Althans, we hebben geen p... |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Maar Pino zou het lukken om 60 Liter te vullen in een vat wat ik de internetwinkel voertonnen.nl bij je laat bezorgen. Als jan het vergelijkbaar kan dan wordt dat Jan natuurlijk en ik haal het bij je... |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Betwret de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen. Maar als het je league niet is, blijf er dan buiten. Met al je goede bedoelingen. |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte En daar komen de zuren en betweters in actie. Maar geef de rest een beetje lucht om te spelen. En mislukt het project, zo what julie doen in ieder geval niet mee. Jullie kunnen straks in het gunstige... |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Jan scheef insecten eten wordt sowieso weer populair toch! Daar kan je wel op rekenen met onze linkse vrienden in het nieuwe kabinet. Vlees is namelijk niet erg klimaatneutraal. Dus wordt peperduur. D... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Klinkt ook niet aanlokkelijke maar ik zou dat ook niet aandurven de mijne is daarvoor te dik. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Ik weet niet op een donderpit wat voor je me is want ik stond nu al te kokken bij die beschimmelde suikermash van de t500. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Dat is gelukt maar dat ding maakt zo goede foto's dat je kon inzoomen op een doos in buurt van de ketel waar mijn adres op was te lezen. Eerst alles opruimen en dan volgt er een foto. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Ik wist dat ook niet wat met strippen werd bedoeld. Ik zal zo even een plaatse van mijn ketel schieten met de nieuwe iPhone van mijn vrouw maar deze zet ook de locatie erbij heb ik gehoord. Klopt dat ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Mijn eerste stook ( tips welkom ) Dan blijft er toch ruim 2 liter water over volgens mij moet dat kunnen ik heb het wel eens met een liter gedaan in een oude melkbus van 20 liter. Zolang de bodem bedekt blijf met water is niks aan de ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Dat hoop ik dan maar want ik heb het mijn vrouw gevraagd of ze dat voor mij zou willen pakken maar ze vroeg ik krank im kopf was? Maar ze heeft wel zin om een paar dagen in die regio te fietsen dus ko... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |