Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Ik zou dat niet durven vragen aan mijn vrouw, jij wel? Misschien een debiele buurjongen voor een paar euro. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) ja, hahaha. Ik zal dus best in staat zijn om straks een runderpit te maken maar wie haalt die zooi eruit? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Ik loop net naar mijn hobbyruimte en denk wat stinkt het, ben ik vergeten het residu van de suikerwash weg te gooien. Zo ziet het er uit, eerst effe wegrennen en een biertje nemen voor ik die zooi ga... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Hier moet je patent op aanvragen en dan zo'n zo'n dikke strontvlieg. Als je doet doe het dan goed. Wordt je vast miljonair, als je dat nog niet bent met je t500 dealerschap. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Je kan er ook de grijze kliko voor gebruiken bedenk ik me net, gooi ik het afval wel in de afvalbakken van de gemeente in het park. Hahaha! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Denk het ook, lijkt wel of hier alleen idioten zitten. Hopelijk kan je hem luchtdicht afsluiten anders wordt het nog wat van de zomer met al die vliegen. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Ik las trouwens dat Pino ook amylasse ( zeg ik het zo goed) gebruikte dus dat is naast de turbo gist ook noodzakelijk? Ik begin het iets te snappen maar nog lang niet goed. Misschien is het handig... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Ik wil graag sowieso 60 liter hebben meer kan ik niet kwijt in de auto met 2 elektrische fietsen en hond. Dus dat is ongeveer 80 kilo. Ik ben dus goed voor bijna 10 procent van de aankoop dan moet de ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Pino, ik heb mijn vrouw zo gek gekregen om in de kop van Noord-Holland te gaan fietsen en effe een hotelletje pakken dus ik kan langskomen. Maar zou je voor mij dan toch dat vergistingsvat van 60 lite... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Dat is zeker mooie informatie. Maar helemaal snappen doe ik het niet. Ik worstel nog steeds hoeveel zakjes turbogist ik moet bestellen, begrijp ik het goed dat je dus gist laat zitten of moet je ieder... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Recept voor de "echte" Limoncello Ik heb toevallig ook gisteren gemaakt met 2,5 liter. Ik zou volgens het recept 1,5 kilo suiker moeten gebruiken maar heb ik verlaagd naar 1 kilo ( iets minder was een kapotte zak) en ik heb 0,8 liter ... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Ik Veenendaal |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Hilbilly, gewoon omdat ik dat niet wil. Ik weet dat Alctotec rum gist dat ook adviseert maar ik wil het het nu eens van de start tot finish goed doen met de melasse dus. Techneut heb je een idee wat v... |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Ach even zitten rekenen als je 2 liter van ongeveer 80% haalt en effe niet de aanbieding van Jan m.b.t. gist dus € 6,- per zakje en de normale prijs van 4,95 per liter voor de melasse dan is het geen ... |
9 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Is dat nog wel zo? |
9 jaar geleden |