Forum antwoorden aangemaakt

RE: Berekenings tools

? dan heb je hem wel in een kartonnen doosje inplaats van een kunststof box. Maar bestel hem gerust in China hoor, als ik daarvan zou moeten leven zou ik heel veel refractometertjes moeten verkopen ? ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Berekenings tools

Daar gaat de handel van Jan. Maar jee, wat een verschil in prijs.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: pffff mijn eerste ketel is gekocht

Ik weet dat jij daarvoor zorg draagt maar laat hem effe lekker zweten.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

En nu maar hopen dat Jan niets vergeten is in te pakken. Anders heb je nog niks, hahaha! Denk dat je vrouw geen kind aan je heeft vanavond.

9 jaar geleden

Dat wordt nog een lange middag voor je. Maar gewoon effen naar de Aldi voor 10 pakken wijn en je bent in business. Brr.. hoe lang nog? Een uurtje of 5 voor je kan beginnen? JIj liever dan ik! Blij dat...

9 jaar geleden
RE: Advocaat recept

GIsteren voor de 2e keer gemaakt. Waanzinnig lekker, heb de temperatuur wel op laten lopen tot ruim 72 graden. Misschien niet nodig door de alcohol en suiker maar dat mag een ander proberen. Echt dit ...

In forum Likeuren

9 jaar geleden
RE: Bier drinken zou eigen verplicht moeten worden!

En terwijl betweter zijn kater aan het verwerken is heb ik alweer 2 liter advocaat voor de vrouwtjes gemaakt. Als betweter dat nu ook gedaan voor zzijn buren had hij geen kater hoeven te hebben en h...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden

Heb de ketel uitgezet, geen zin meer maar het gaat nu echt langzaam. Ben uitgekomen op 5,15 liter van 92% met 25 liter gestookt. Maar ik heb dus 3 liter over die ik later stook. 5,15 / 25 * 28 = 5,76 ...

9 jaar geleden

De ketel loopt niet zo snel meer zit nu op 5 liter en een gemiddeld percentage van 92% krijg hem gewoon niet (gemiddeld) hoger. Maar goed dat is niet erg want ik haal de alcohol sowieso nog effe over ...

9 jaar geleden

Laat ze het maar niet horen dat je zo over haar praat. En dan knibbel knabbel knuisje, wie zit er aan mijn ............................... Bespaar me de schunnige details............ Hahah, lees eens...

9 jaar geleden

Komt zo als de fles van 5 liter vol is. Tss ik ben geen Betweter die constant met een metertje in de weer is. Die tijd gebruik ik liever met mijn buurvrouw en daar krijg ik , anders dan Betweter bij z...

9 jaar geleden

Knagen is het niet juiste woord. Ik noem het verbazing. Overigens is de eerste 2 liter al binnen en we zijn pas 3 kwartier bezig. Ik haal niet alleen meer alcohol maar ook nog eens in minder tijd en m...

9 jaar geleden

Kijk verschil moet er zijn, ik over een paar uur 6 liter superieure alcohol rijker en jij de rest van de dag hoofdpijn. En dat komt echt niet van " alles door elkaar drinken" dat komt door bocht. Wat ...

9 jaar geleden

En weer een pietsie zuur beste Betweter? Maar ja, als je slechte drank stookt moet je niet verbaasd zijn dat je een kater hebt. Ga trouwens zo weer advocaat maken voor Lummel's Angels. Ze schreeuwen ...

9 jaar geleden

Ach Betweter da's spijtig om te horen. Net op de dag dat ik je wilde leren hoe je 5,5 tot 6 liter alcohol uit een zakje turbogist kan halen zonder klimaatkast en andere fratsen.

9 jaar geleden
Pagina 257 / 277