Forum antwoorden aangemaakt

RE: Hoeveel classic 8 turbo gist

Ik weet niet waarom maar het woord "rotzak" komt bij mij binnen 🙂 Volgende week hele week werken...helemaal geen tijd om te stoken. Hahaha, moet jij zaterdag en zondag ook werken dan? Met 6 kilo ha...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

sorry Maboc het is de spellingscontrole van Apple die van de B steeds een D maakt.

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

De trucjes kan je maar beter voorkomen en je aan de gebruiksaanwijzing houden. Madoc die trucjes nodig heeft stookt hij over 2 weken nog niet.

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Ik denk dat je er minstens 5 liter water aan moet toevoegen want door teveel suiker kan de gist ook doodgaan toch Jan?

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Ik kijk nu al uit naar wat er uit de condensor druppelt als mijn eigen beslag de ketel in gaat. En dat duurt nog een hele tijd. Wat heb je jezelf aan gedaan?

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Dat spul is ideaal voor wietkwekers die CO2 in hun tent willen hebben voor de plantjes. Weer een doelgroep erbij!

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Zo 8 kilo, jij durft maar hier ga spijt van krijgen. Morgen loer je al naar het vat en dan moet je nog ruim een week wachten. En dat terwijl je in 2 dagen al kon stoken met 6 kilo. Brrr, jij liever da...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Joh het komt goed geloof me maar. Heb je de suiker er al bij? En hoeveel?

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Die stookwijn komt dus nooit tot 20%. Wat als je 8 kilo zou gebruiken? Of kan dat niet omdat de temperatuur in dat geval te veel oploopt en de gist voortijdig sterft.

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Ik kan me de smaak niet meer herinneren want ik heb de eerste keer ook met goedkoop bocht gespeeld. Maar kon me feitelijk geen best schelen ik wilde het wonder aanschouwen. Als ik Madoc was had ik 6 k...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Werkt dus gelijk aan Alcotec, volgens mij is het enige verschil dat Alcotec niet onder de 18 graden mag komen. Deze heeft dus net wat prettiger temperatuurbereik. Ideaal voor deze maanden.

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Misschien kan je ook een foto maken van de hoeveelheid water moet worden toegevoegd. Is niet onbelangrijk want de eerste keer wil Madoc vast niet het risico lopen dat de stookwijn vanavond niet aan he...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Ik kan niet vinden op de verpakking ( foto stookwinkel) hoeveel water je erbij moet gooien maar ik zie een plaatje van de t500 staan dus met 8 kilo ongeveer 20 tot 21 liter water erbij. Dat heb je st...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

De opbrengst is ook afhankelijk van de tijd dat de stookwijn staat. 6 of 7 dagen is het meest efficiënt zei Nimrax. Het meest efficiënt is natuurlijk na maximaal 3 dagen. Dan kan je stoken en drie dag...

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden

Hoeveel #gist mik ik bij mijn water suiker oplossing totaal 15 liter water met 8 kg suiker. Heel pakje Classic 8 Turbo Gist? Ik meen te hebben begrepen dat de gist zichzelf als een dolle begint voort ...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
Pagina 256 / 277