Forum antwoorden aangemaakt

RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Gelukkig kan jij lege kopen. Ik kan dat niet, ken de chef van supermarkt niet, vol hoef ik die uilenzeik niet. En ze zijn ( als bedrijf) nog moralistisch ook!

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden

De houten vaatjes zijn leuk, maar wel bewerkelijk en je moet ze onderhouden. - Dat klopt want ik had er ooit 1 gekocht in Spanje en die was 20 jaar geleden al ongeveer de zelfde prijs. Ik betaalde toe...

9 jaar geleden

Gna gna gna, liet ze net aan mijn vrouw zien en ze zei" Als je dat wil krijg je er toch een", de eerste horde is dus genomen maar hoe groot en wat gaan we doen!

9 jaar geleden

Jan schreef" De flesjes zijn beugel bierflesjes van 33 CL (type Steinie) Gekocht bij Van der Kooij in Jubbega" . Ja joh drijf ons maar naar de concurrent. - Echter als ondernemer vind ik dit wel een ...

9 jaar geleden
RE: Verschil in suiker

Lummel, niet paranoïde worden hoor, je mag zoveel suiker kopen als je wilt en je bent tegen niemand tot eerlijk antwoorden verplicht. Volgens mij was ze alleen belangstellend. Niemand denk aan een moo...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Man man man, wat een goed forum. Zo hoor je nog eens wat!

In forum Spirits

9 jaar geleden

Ow...ik vind dat juist wel leuk. Beetje beppen. (vind enige nieuwsgierigjeid wel leuk 🙂 ) Overigens....ik heb een makro pasje. Ik ga eens kijken of ik het daar goedkoper kan krijgen 🙂 (Ja...daar is ...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Daar zeg je wat, de kleur van de stookwijn is van de Jumbo ook roder heb ik het idee. Zal de volgende keer wel de verpakking lezen wie het geproduceerd heeft. Dom dat ik dat niet zelf heb verzonnen.

In forum Spirits

9 jaar geleden

Nog wat vreemds, ik kocht bij de Aldi 25 pakken en de juffrouw vroeg waar ik het voor ging gebruiken. Is dat beleid of gewoon een nieuwsgierig wijf? In ieder geval moest ze genoegen nemen met de opmer...

In forum Spirits

9 jaar geleden
Verschil in suiker

Ik heb iets raars opgemerkt en wie kan het verklaren. Meestal gebruik ik kristalsuiker van de Jumbo om stookwijn te maken maar soms wordt het wel een beetje gênant al die pakken dus ben naar de Aldi g...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Mash klaar??

en pruimen natuurlijk

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Mash klaar??

Meten is nuttig als je net begint en je het allemaal nog onder de knie moet krijgen. Ik meet nu ook nauwelijks nog iets. Het is maar een ambacht en het komt niet zo nauw. Maar als ik binnenkort voor h...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Damplekkage

Hilbilly, godver wat zou ik graag kunnen wat jij kan, ik zat net je andere topic te lezen. Aan de andere kant is het natuurlijk ook charmant om de lekken te dichten met brooddeeg en dat werkt ook perf...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Hoeveel classic 8 turbo gist

Gefeliciteerd! De eerste slag is gewonnen. Nooit meer naar de supermarkt voor stookwijn. Realiseer je je nou hoe rijk je bent? Ik was in ieder geval de koning te rijk, met zo'n lullig stookketeltje.

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
RE: Hoeveel classic 8 turbo gist

Ik gebruik wietolie om lekker in te slapen na een drukke dag hier op het forum.

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
Pagina 255 / 277