Forum antwoorden aangemaakt

RE: rietsuiker melasse behoefte

Daar heeft Betweter wel een punt. Ik heb ingetekend op 100 liter maar mag ook minder zijn als een ander daarmee geholpen is. Zijn er mensen die het bij jou willen ophalen en langs Veenendaal komen? Ik...

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden
RE: Verschil in suiker

Lummel, Kassa medewerkers zitten voor een zielig loontje achter die toko en is het sjans scenario / interesse de meest waarschijnlijke. Ik ben gevleid. We doen het kennelijk goed bij de (kassa) vr...

In forum Spirits

9 jaar geleden

We zijn stokers.

In forum Spirits

9 jaar geleden

Ik blijf gewoon weg uit grote steden. Laats in Den Haag , kreeg na urenlang terras op de terugweg naar ons hotel in Scheveningen woorden met mijn vrouw, geen idee waarom ( nog steeds getrouwd) maar we...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Lief van je, maar Amsterdam en ik zijn geen vrienden. Ooit eens keer een paar uur vastgehouden, dronken vast! - Maar kon mijn pasje niet tonen da's veel erger. Ik ben nog voor de pasjeswet en niet elk...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Heb het overigens over Amsterdam Centrum. De rest ken ik niet.

In forum Spirits

9 jaar geleden

Jan, - ik zie mensen die cash bij de notaris de 10% ( standaard NVMt) neertikken. Er komt geen bank meer aan te pas. En het zijn...... Chinezen.

In forum Spirits

9 jaar geleden

Nee, zit in de financiële wereld die nadrukkelijk ziet wat er in het Amsterdamse gebeurt. Maar een goede makelaar kan een wereld van verschil maken.

In forum Spirits

9 jaar geleden

kritisch en eerlijk en voor goede vrienden betaalbaar.

In forum Spirits

9 jaar geleden

Je zit in een goede markt. Nou kom je in mijn expertise.

In forum Spirits

9 jaar geleden

Jan, - Gewoon zelf in het assortiment opnemen want ik word schijtziek mijn vrouw iedere keer te vragen een paar zakken suiker mee te nemen. - En als ik zelf ga.. nou ja dat kan je boven lezen. Missch...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Ik teken in op sowieso 100 liter.

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Mijn destilleer installatie

Hahaha, we kunnen toch niet voor alles bang zijn ! Zolang de boze witte man met stoken bezig is zal er geen revolutie komen.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Dank je Jan!

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Maar goed Jan, ik heb kennelijk oestemming om een tonnee te kopen. Wat zou jij mij adviseren. Ik heb nog geen fruit alleen de t500 en ben niet gek op whisky maar andere wel dus ben geen kenner. Blac...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden
Pagina 254 / 277