Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! IK heb ontdekt dat je de temperatuur stabiel kunt houden door het afvoerslangetje niet rechtstreeks in de gootsteen te hangen maar ik hang het slangetje in een kan van 3 liter en daarmee kan ik de tem... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Recept van de beste Roti,
|
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
Recept van de beste Roti, Dit recept is echt lekker, ik ge het nou voor de 2e keer maken. Gejat van alex nieuwsbreker. Zal er zo een foto bij plaatsen. - Vandaag gaan we orginele Hindoestaans Roti maken zoals ze in eetzaken ... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Aanbieding citroenen voor de limoncello 2,90 per kg Ja ik ook en dat waren stumpertjes die uiteindelijk in de spa rood zijn genuttigd, Heb net nog 5 kilo via internet besteld, ophalen winkel, en wellicht ligt er nog wat meer dan denk ik dat ik de zome... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Aanbieding citroenen voor de limoncello 2,90 per kg
|
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
Aanbieding citroenen voor de limoncello 2,90 per kg je kan nu nog biologisch inslaan, ze hebben alleen niet veel. Dit was alles bij de winkel bij ons in de buurt, morgen weer terug dus voor nog 5 kg. |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Wel Betweter! Anders hadden we hem toch niet gekocht? |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept geen idee of het echte spul is op e-bay maar via kookwinkel ook wel te betalen inclusief spartel een kleine 75 Deze levering bevat 1 x Le Creuset 96203026000000 > Le Creuset Les Forgées koekenpan ø... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Deze pannen kunnen toch niet zo het worden als de pan die ik gekocht heb? Ik dat maar tot 190 graden. WIj zijn zeker om en gaan straks nog sowieso een koekenpan bestellen alleen iets kleiner en effe k... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Verdampt alle alcohol bij het braden en koken? Ik ben nu ervarinsdekunige, nee niet alle alcohol is weg. Het is super lekker maar je merkt het wel degelijk. Goed punt van Betweter daar dien je rekening mee te houden bij bezoek. Overigens heeft Cla... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Is een Cote de Boeuf van Piet van den Berg 🙂 Topvlees! Mijn vrouw houd ook wel van een borreltje maar ze voelt hem al na 1 glaasje 🙂 Geeft niet hoor, is ook wel schattig haha Jaja, schattig! Bedoel... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Zo ziet er ook goed uit. Net heeft mijn vrouw geproefd en ze zei gelijk " zo da's veel drank, maar daar hou ik van" Alsof ik dat niet wist daar heb ik haar o.a. op gecast. |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Eigenlijk ben ik niet van de soepen en sauzen maar mijn vrouw weer wel. Ik wil gewoon een entrecote, halfrauw van 4 centimeter dik en het bloed langs je kin. Grom! Mijn vouw is wat geciviliseerder. Ik... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Helemaal niks alleen groente, geen bouillon of andere saus, alleen een blikje gepelde tomaten. En veel drank dus. Ik denk dat ik de bouillon vervangen heb door drank en dat heb ik gecompenseerd met ee... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Ik kan er toch nog een glas bijgooien hahaha. |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |