Forum antwoorden aangemaakt

RE: Beste Stroganoff recept

Je moet het maar weten, zal ik flamberen of niet?

In forum De kookhoek

9 jaar geleden

Ik twijfel of alle drank eruit is want ik blijf maar proeven en heb het idee dat ik langzamerhand wel dronken wordt. Maar heb ook aan de wietolie en Heineken gezeten dus het zal altijd een raadsel bli...

In forum De kookhoek

9 jaar geleden

Nou Jan, voor een amateur.

In forum De kookhoek

9 jaar geleden

En daar ging de 8 ste borrel de pan in. Glas is 60 ml. Dus bijna een halve liter 93 procent . Wie kan dat betalen hahahah. Man man man wat een smaak. Daarom zitten er accijnzen op alcohol het plebs ma...

In forum De kookhoek

9 jaar geleden

Let niet op de zooi, die ruimt mijn vrouw wel op. Hahaha

In forum De kookhoek

9 jaar geleden

Ja zit er al door. Slimme zet van je deze kookrubriek want je hebt hier een partij drank nodig nodig, de 7e borrel ( zie foto) zit er al in. Van 93 procent Of je moet bij stookwinkel een ketel kopen...

In forum De kookhoek

9 jaar geleden

Wow, blijf er maar moonshine bijgooien, inmiddels het derde glaasje maar denk dat ik maar door blijf gieten. Wat een smaak, nu al. Hahaha, het leven is wel wat leuker met een t500 moet ik zeggen.

In forum De kookhoek

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Ik heb net het laatste restant gemeten en toen was het percentage 89%, het laagste ooit gehaald en de temperatuur was op dat moment 69 graden. Het gaat wel bloedsnel op deze manier.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Pats 93 % wat een apparaat.

9 jaar geleden

Ik had nog een restant stookwijn staan en doe nu een liter op 73 graden. Gewoon voor de Fin ben benieuwd naar het percentage. Zal het zo melden.

9 jaar geleden

Het is varkensvlees geworden, onder het mom pics of iT didn't happen, bij deze want het gaat wel gebeuren. Het water loopt me al uit de mond.

In forum De kookhoek

9 jaar geleden

Je bedoelt waarschijnlijk stroganoffsaus, alleen Stroganoff bestaat niet. Je kunt het met alle soorten vlees bereiden., zoals biefstuk etc.. Klopt, weet nog niet welk vlees maar mijn vrouw zal zich v...

In forum De kookhoek

9 jaar geleden
Beste Stroganoff recept

Ik wil mijn nieuwe Creuset braadpan gaan inwijden met Stroganoff. Wie heeft het beste recept en belangrijker, hoeveel alcohol gooien we erin? Mijn vrouw heeft zin in varkensvlees, mij maakt het niks u...

In forum De kookhoek

9 jaar geleden
RE: Wanneer is stookwijn uitgegist?

Dat wil ik nu eens precies meten. Misschien komt het percentage nog wel hoger. Je moet er wel geduld voor hebben. Met 6 kilo suiker was ik al minstens drie dagen bezopen. Nu duurt het, vrees ik, nog ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Wanneer is stookwijn uitgegist?

Ook, de temperatuur van de stookwijn gemeten, deze is 22 graden en dat is perfect. De omgevingtemperatuur ligt tussen 16,5 graad s' nachts en max 21 graden overdag.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
Pagina 260 / 277