Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

De beste temperatuur om te stoken ligt ongeveer tussen de 80 á 85 graden.Maar het is up to you! - Beste Betweter. Ik heb gisteravond het forum een doorgespit en ik denk dat jij mij deze vraag vast ka...

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden

Beste Betweter, Het is mij bekend dat je de temperatuur rond de 80 moet houden. Maar zoals ik zei, deze ketel wordt verwarmd met water. Toevallig heb ik vandaag gemeten dat er 25 liter water wordt ve...

9 jaar geleden

Ik heb een echte ketel voor Calvados maar heb het nog nooit gemaakt. Wel gestookt met stookwijn en de alcohol die eruit komt heeft veel meer smaak. Dus dat zal zeker met appels nog meer gelden. Deze k...

9 jaar geleden
RE: Wietolie, een gift van de goden!

Er zijn verschillende THC olie soorten te maken door onder de 100 graden te blijven bij extractie , of juist een korte poos (15-20min) op 100-120 graden de olie laten decarboxyleren. Dag Boomer, Moe...

In forum Stookforum

10 jaar geleden
Wietolie, een gift van de goden!

Op verzoek van de administrator wil ik graag een topic openen over wietolie. De cannabisplant is een gift van de goden. In elke plant die je eet zitten cannaboiden. Dit is een lichaamseigen stof. We e...

In forum Stookforum

10 jaar geleden

Laat ik mij ook even voorstellen want ik heb gelezen in de voorwaarden dat je mag praten over wietolie. Ik stook sinds een jaar of 3 om een hoog alcoholpercentage te halen om daarmee medische wietoli...

10 jaar geleden
Pagina 277 / 277