Forum antwoorden aangemaakt

RE: Het grote van alles en nog wat topic

Dag Jan, Ik zit op zeker op 92% en ben gestopt op een ongelofelijke 4,8 liter omdat ik met de hond naar het bos was en de ketel nog niet alleen durfde te laten. Maar ik heb hem weer aangezet en ben b...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: De alcohol 18 formule

Ik heb ook het idee dat 55 graden ( waar ik nu op stook ) een betere smaak oplevert. Maar misschien is een 2e keer stoken toch wel nodig. En dat is maar goed ook anders kan je de ketel na 2 of 3 keer...

9 jaar geleden

Dank je, Ik kan apart topic maken met mijn ervaring met de T500 maar voor nu kan ik alleen maar zeggen dat hij 92% draait en flink doorloopt. Dus iets meer moet zeker kunnen. Voor Betweter, de tempera...

9 jaar geleden

Dit kan niet waar zijn, nog 3 seconden op verzend gedrukt en de bel ging. De 2 pakjes zijn binnen en ik ga de cadeautjes uitpakken.

9 jaar geleden

Ondertussen naar het bos geweest, briefje opgehangen maar niets. Jij kan er niks aan doen maar als zelfs de AH mij op kwartier af weet melden wanneer ze leveren dan is deze leverancier op z'n best een...

9 jaar geleden

Goed dat je dat zegt, want wil nog even nar het bos met de hond. Dan wacht ik nog even. Moet er overigens voor getekend worden dan hang ik even een briefje op.

9 jaar geleden

Dat had je vertelt. Maar wacht nog op de leverancier. Tussen 9 en 18 uur is wel heel erg ruim. Ik had beter via de optie post.nl kunnen bestellen dan was ik al aan het stoken geweest.

9 jaar geleden

Hooguit heb je wat restsuikers in je wijn, maar wel een maximaal alcoholpercentage. - Zo dacht ik er ook over. Bovendien staat 9 kg ook op de verpakking. Morgen weten we het, tenminste als het meezit....

9 jaar geleden

Jaja had je mail al binnen, maak je maar geen zorgen over de wijn, 10 dagen Alcotec 48 met 9kg suiker waarvan 8 dagen op waterslot (dacht dat betweter het zo deed). Kom maar op met die 4 liter van 94%...

9 jaar geleden

Jongens toch, neem een Limocello op het feit dat ik morgen de t500 krijg. Mijn 4e ketel. En dan weten we wat hij gaat opbergen. Betweter heeft het al gemeld, als het mij ook lukt dan ..... zal ik ver...

9 jaar geleden

Inderdaad heel handig zeker nu je exact het aantal liters te zien krijg wat je moet toevoegen. Was altijd een beetje gokken. Ik heb stookwijn staan die nu 8 dagen staat te gisten (Alcotec 48) met 9 kg...

9 jaar geleden

Feiten professor, Zoals gezegd, dinsdag weten we het. En ik reken op jouw expertise. Groet, Lummel

9 jaar geleden

Nou Betweter, Dat kan ik je dinsdag vertellen. Betweter! Groet, Lummel ps, limomcello gemaakt na 1,5 week langer laten trekken. Qua smaak ben ik niet onder de indruk t.o.v. 4 dagen trekken.Loont de...

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Mee eens, ik plaats zo snel mogelijk een foto.

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Dag Dumo (en allemaal), Ik ben absoluut niet technisch (helaas) maar kan mijn geld ook op een andere manier verdienen dus zo kon ik deze ketel toch kopen. Een experiment voor mij en ik snapte er net ...

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
Pagina 276 / 277