Forum antwoorden aangemaakt

RE: Het grote BBQ Topic!

Een sixpack schuddebuikjes??? Hahaha nee ik eet ze ook niet maar ik heb hier af en toe nog wat kinderen rondlopen die er dol op zijn.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Karmijnzuur of E120 klinkt dan een stuk smakelijker 🙂 Maar schuddebuikes in de paella is toch ook niet lekker!?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

maar dat is kurkuma. Wat ze daar ook veel gebruiken is colorante gemaakt van mais en schildluis.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Prototype upgrade T500

Er is zoveel soortgelijks Ik zou het wel indienen bij Still Spirits. Heb ik ook al een aantal malen gedaan en je krijgt altijd netjes antwoord waarom ze iets wel of niet gaan gebruiken.

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Ik eet wel weer een boterhammetje 🙂

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Maak me gek Lummel 🙂 Gaan de schuddebuikjes er ook nog in?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Eerste ervaring en een aantal vragen

Buiten zetten is op dit moment ideaal.

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Saffraan

Ik heb ze ook eens gekauwd..... werd er misselijk van (iedereen die mee kauwde werd overigens misselijk). Vond ze ook niet echt neutraal. Chris zegt een paar blaadjes maar het is een flink bundeltje d...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Beetje (schoonmaak)azijn gebruiken, even laten weken en dan met een schuursponsje.

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Ik hoor/lees het ook vaker maar ik heb er nog nooit last van gehad. Wel schraap ik om het kwartier even over de bodem. Met een schuursponsje krijg je het er ook wel af denk ik.

8 jaar geleden

Wat dacht je van een witbier op basis van Bio Spelt?

8 jaar geleden
RE: Vergistingen

Plastic emmers goed maar geven ze smaak af (is dit veel?), op termijn minder duurzaam (slijten) maar zijn wel goed te reinigen. De vraag was wat het verschil is. Of je voor plastic, glas of RVS kies...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Dat is ook een goed punt RuMo, de opening. Een glazen mandfles wordt vaak gebruikt om bier dat van het gist af is gehaald te laten klaren of te cold crashen.

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Is iets duurder maar je hebt er zoveel meer plezier van.

In forum Stooktips

8 jaar geleden
Pagina 110 / 343