Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Vergistingen Een plastic emmer is niet helemaal luchtdicht en kan daardoor ook zuurstof doorlaten. Ook neemt plastic makkelijker smaakjes en geurtjes op die je lastiger kwijtraakt. Bij langer gebruik gaat de kwali... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik gebruik er een kasverwarming(etje) ofwel tube heater voor. |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat William, een warmteriem is prima geschikt voor een vergistingsvat maar hoe ga je die om 60 flesjes doen 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Er zit echt 30 gram in 🙂 Dus neem je wegertje maar mee of...... pellets tellen hahaha |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Nog niet als pakket maar dat gaat eerdaags wel komen, heb een mooi idee voor een Bryggja Tripel maar mis daar nog 1 biologisch ingrediënt voor. |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik zag dat e.e.a. voor de middag afgeleverd zou gaan worden maar volgens mijn overzicht is het bij jou nog steeds niet afgeleverd. Een voordeel, nu heb je morgen nog iets om naar uit te kijken 🙂 Wel w... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Wie ik??? ...... ja dus 🙂 Maar gelukkig ben ik dus niet de enige hahaha. |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Hergisten op fles duurt een tijdje, ik moet net nog ondervinden hoelang dat duurt. Paar weken heeft het wel nodig. En dan wordt hij nog beter als je er een tijdje vanaf kunt blijven. Jan, hergisten ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Hij staat er op Lummel. Bedankt. |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Bedankt! Ze zullen hem wel eerst verifiëren voordat hij verschijnt. |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik krijg hier geen kopie mail van 🙁 Je kunt ook via mijn site op het Webwinkelkeur logo klikken en dan op "Deel mijn ervaring" |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik zou geen citroenzuur gebruiken. Met calciumsulfaat breng je de pH ook naar beneden. Bij de Dusseldorf Alt heb ik ook enkel calciumsulfaat gebruikt. Bedankt voor de complimenten. Je had uit mijn m... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat De Dusseldorf Alt staat nog te gisten 🙂 Hij is wel nagenoeg uitgegist, dan de cold crash en dan bottelen dus het duurt nog even voordat ik weet hoe de eerste smaakbeleving zal zijn. Gisteren is hier m... |
8 jaar geleden |
|
RE: Port van Morellenwijn 2017 Klinkt weer erg veelbelovend. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Port van Morellenwijn 2017 Volgens mij zijn we zelf ook wel eens in de olie toch 😉 |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |