Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: wat stoken jullie op dit moment ? Hahaha, eat dit Erik Zo is het kringetje weer rond. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: wat stoken jullie op dit moment ? Ja is ook zo ik heb ook panelen.brengen wel wat op. Vooral afgelopen zomer. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: wat stoken jullie op dit moment ? Het is gecompenseerd, er is niets geplant. Ik vind het wel mooi dat een groot deel van mijn praktijken opgewekt wordt door mijn eigen panelen, scheelt toch al gauw een slok op een borrel 😉 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: wat stoken jullie op dit moment ? Spiritrun van de Straight Rye, wat een lekkere smaak zeg. En dan moet hij nog rijpen 🙂 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: wat stoken jullie op dit moment ? Nee dit is serieus, krijg dit bericht via mijn zonnepanelen. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: wat stoken jullie op dit moment ? Zo kan het ook 🙂 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ziet er goed uit Jan. Ik zie dat ik achter loop met fermenters,.........maar ik loop voor met brouwen 🙂 Succes met brouwen en als je ergens mee zit kun je me te allen tijde bellen, mailen, appen. |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: wat stoken jullie op dit moment ? Hoe is het spoelen gegaan met de rijsthulzen? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Calvados Beide, het is een beschermde naam en het heeft op vat gezeten. |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Misschien wel, misschien niet wie boeit dat op dit ouwelullen forum. Gaat hier toch om te zuipen of ben je lid geworden van dierenpoes. Oja voor onze Belgische vrienden is een lekker wijf van de diere... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Een plant heeft water (H2O), koolstofdioxide (CO2) en licht nodig. Koolstofdioxide is een gas dat in de lucht zit. Wij mensen ademen het bijvoorbeeld uit. Dus terwijl de regenwouden gekapt worden, hel... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten En dan hebben we het nog niet over de verhoogde CO2 uitstoot tijdens het vergisten..... 🙂 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Glazen koelers Schitterend, wij gebruikte ze op de laboratoriumschool. |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Glazen koelers Jeugdsentiment van de laboratoriumschool 🙂 |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Goeie tip Gompie! |