Forum antwoorden aangemaakt

RE: Eau-de-Vie van stoofperen?

De levende gist ruimt de afvalstoffen van de dode gist wel op. Temperatuur is prima, lijkt haast een cold crash.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Oké op die manier. De vergisting is voorbij en de alcohol zal er ook wel voor zorgen dat je geen infecties meer oploopt. Je kunt beter eerst alles uit laten zakken en dan overhevelen, direct in je ket...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Gewoon laten staan tot het geklaard is, geduld is een schone zaak 😉 Zolang je het vat maar dicht laat dan kan er geen zuurstof bij. De temperatuur is prima en helpt enkel met het uitzakken.

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Vandaag maar eens een Christmas Ale Bio opengetrokken . Mooie psssst bij het openen, lekkere geur, mooie diepe kleur en een heerlijke smaak. Voor al diegenen die dit pakket hebben gemaakt of nog gaan ...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Gevonden! Op pagina 4 van dit topic staat onderstaand bericht en de oplossing. Ik kan er niet een link naar maken dus even scrollen. He stook vrienden ! ik heb sinds de aanschaf van de t-500 nu zo'...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Staat hij wel recht? Ergens op het forum staat dezelfde klacht en de oplossing was dat hij recht moest staan en toen was het allemaal weer in orde. (ik kan het niet meer terugvinden)

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Chris, proficiat met Adriana, maak er een leuke dag van!

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

Je kunt er nog altijd, zoals Jan zegt, een tomaten eau-de-vie van maken 🙂 Experimenteren is zeker de moeite waard en je leert er steeds van.

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Dan word ik er ook heul heul bezopen van,en laat ik nog 100 kg mais door mama sturen,is bio mais,mogen van mij geen chemikalien gebruiken op mijn grond. Heul goed bezig Chris, nu het roggebrood nog v...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

Welke gist had je gebruikt?

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Zelf gebrouwen bier tappen, Co2, kegs, etc

Heb je geen last van gist dat meekomt als je tapt wanneer je hergist op fust?

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden

Ik wacht wel even op jouw eerste ervaringen met de pressure transfer kit 🙂 Kijk ik af hoe het moet. Ik wil straks wel mijn pilsner met de kit bottelen als het kan. Morgen gaat hij de lageringsperiode ...

8 jaar geleden

Nu ik ook Co2 heb staan kan ik ook eens experimenteren met de Pressure Transfer kit. Ik heb de cylinders nu gewoon van Brouwland, maar bij mij om de hoek zit een gassenfabriek die ze ook weer kan vul...

8 jaar geleden

Oeps, dat is behoorlijk aan het gewicht. Kun je het niet over meerdere pakketten verdelen? Lummel zal hem wel zelf komen halen denk ik 🙂

8 jaar geleden

Las het net ook 😉

8 jaar geleden
Pagina 127 / 343