Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stoken met actieve kool

Hoe groot was het zakje? was het een zakje vloeibare kool?

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Refractometer

Dat het een hele dure is had ik gezien, dat koop je ruim 20 refractometers voor die je wel kunt gebruiken 😉 Maar het bereik ervan is 1.333 tot 1.520

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

PB ontvangen waarvoor dank. Ik zal er eens induiken.

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Refractometer

Zoals ik het kan zien is een bereik waar wij als stokers/brouwers niets mee kunnen.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Hoi Robbert, ik zoek nog naar biologisch moutextracten maar tot op heden nog niet gevonden helaas. We zoeken verder 😉

8 jaar geleden

Dank je Robbert 🙂 Als er producten zijn die je in het assortiment mist laat het me dan weten dan kan ik er naar op zoek gaan.

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Proost! Als hij smaakt zoals hij eruit ziet zal dat vast wel 😉

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Het punt is dat ik een plugin heb voor de bio moutstort op maat en daar heeft het hoastingbedrijf een Java aanpassing voor geschreven. Er schijnt een conflict tussen AJAX, Java en het wordpress thema ...

8 jaar geleden

E-nummers zijn niet altijd een probleem hoor Nim. Ik ben bezig met het assortiment brouwzouten die toegestaan zijn als hulpstoffen bij de bio producten. Niet alle brouwzouten zijn toegestaan maar deze...

8 jaar geleden

Momenteel heb ik een technisch probleem in de shop met de Bio moutstort op maat. Sommigen hebben al gemerkt dat dit niet meer in het winkelmandje te plaatsen is. Ze zijn er al drie dagen mee bezig gew...

8 jaar geleden
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ?

Ziet er goed uit Jan! Wat een heerlijke ruimte zo.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

hahaha ja daar ga je... Ik mag zelfs alle gereedschappen en apparatuur die ik gebruik enkel gebruiken voor bio producten om besmetting te voorkomen. In mijn werkruimte mag ik zelfs helemaal geen gangb...

8 jaar geleden

Hoi Nim, officieel is bio een beschermde aanduiding (ook biologisch, eko, eco, ecologisch en organic zijn beschermd). Wanneer je bedrijf in Nedreland door Skal gecertificeerd is (of in een van de ande...

8 jaar geleden
RE: Wat voor geuren cq stankoverlast kan ik verwachten bij het fermenteren ?

Zolang het geen industriële vormen aanneemt is er geen sprake van stankoverlast 😉 Stoken in je garage; zorg ook voor koelwater ter plekke.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Die kan ook op mijn verlanglijstje 😉

In forum Grainfather

8 jaar geleden
Pagina 149 / 343