Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Dat laatste kan ik uit gaan werken. Het probleem is dat ik eigenlijk wachtte op de nieuwe oogst Saaz hop. Oogst 2018 is in Duitsland grotendeels door de droogte verloren en in Poperinge is er ook wat ... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Daar heb je de helm met condenser voor nodig. |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Haha ja dat zou wel makkelijk zijn maar er komt iets meer bij kijken 😉 Pakketten gaan er meer van komen dat is zeker en dat het makkelijk zelf te doen is dat is ook een feit (kijk maar op 4 minuut 44.... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Dat is inderdaad niet zo heel veel, ik had wat meer verwacht. Maar aan de andere kant, die party fustjes van 5 liter zijn ook niet zo heel dik. Fermenteer vullen met Spa rood, pressure transfer kit er... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Hoi Jac, ik lees het nu pas, sorry. Het adres op de website is prima. Alvast bedankt. |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Wat er mis zou kunnen gaan in mijn ogen is dat de CO2 toch niet goed in je pils blijft en dat je niet weet hoeveel druk je op het geheel zou moeten zetten. Je gedachtengang kan ik volgen en zou zomaar... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Hoi Wiliam, dank je! En er is nog een bijkomstigheid.... het is ook dorstmakend weer vandaag. Salute, Erik |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Dank je Lummel, brouwen (ik durf het hier bijna niet te zeggen....) is ook leuker dan stoken 🙂 Wanneer je het in de fermenter laat zitten zou je nog een soort nagisting moeten laten gebeuren zodat de... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Nu ook Bio-Brouwmaat TV |
8 jaar geleden |
|
RE: Donderdag 6 Sept is Stookwinkel gesloten Sterkte en gecondoleerd. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Voila, weer wat wijzer 🙂 |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Je hoeft hem maar te vullen tot de thermowell net onder staat (die zie je snel zitten als je in de fermenter kijkt) |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Kun je wel met de temperatuur controller de boel verwarmen? |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Ik heb geen idee, ik zie enkel kunststof, het metaal is niet zichtbaar. |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Dan vrees ik dat je een DOA hebt getroffen. |
8 jaar geleden |