Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: 1e whisky Leuke update Mick! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout met de koelbox methode Ik gebruik de Still Spirits Whisky Distillers Yeast, te koop bij Stookwinkel |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout met de koelbox methode Ja suiker maakt het wat scherper. Je kunt overwegen glucose te gebruiken. Zelf voeg ik niets meer toe, dan maar wat minder opbrengst. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Tilt hydrometer "Bij Fahrenheit staat een pijltje, wanneer je daar op klikt kun je het wijzigen in celsius." Dit schreef ik een hele tijd geleden maar...... ik zie dat pijltje niet meer en kan hem niet meer wijzigen ... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) De naam Stookwinkel krijgt zo wel meerdere betekenissen 😉 |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik dacht het ergens gelezen te hebben maar kon het niet meer terug vinden. Ik gebruik ook Champagnegist. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) k hoop spoedig goed nieuws te hebben over de aanstaande verhuizing. Dan kan Erik bierbrouw en whiskystook cursussen bij mij geven Biologisch uiteraard! Wij hebben geduld hoor Jan 🙂 En bij een cursus h... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Voor biologisch?...... ik wacht nog op 1 telefoontje en dan gaat de shop morgen naar alle waarschijnlijkheid live!!! 🙂 Als je met de CO2 eruit bent dan hoor ik graag wat je hebt aangeschaft (en eige... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik heb ook nog steeds geen CO2 dus bij mij zit hij ook nog in het doosje |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Wel grappig dat het bij jou en Jan zo heftig gaat en bij mij blub....blub......blub..... 🙂 Nog wel iets overhouden om te stoken zodat ook het vanille-ijs lekkerder wordt. @ Matt welke gist gebruik j... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Verkeerde esters? Volgens mij heeft niemand hier de afgelopen eeuwen onder geleden. Hahaha. Wordt weer een grappige dag. Ja maar jij wilt vast niet de eerste zijn die hieronder gaat lijden 🙂 Ik hoop... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout met de koelbox methode Wanneer je enkel mout gebruikt ga je die 10% niet halen. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Uiteraard ontsmet Mr. StarSan alles goed 🙂 Mijn chiller houdt het hoofd koel, staat nu op 17,4 graden en het borrelt rustig als een dieseltje verder. Het ruikt al lekker naar kersen. Jullie zijn lek... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Maandag dacht ik dat het snel van start was gegaan maar ik denk dat het bubbelen veroorzaakt werd door het temperatuurverschil, 's avonds was er geen beweging meer te bespeuren. Gisteren kwam het heel... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Dat is toch best goed spul van Mangrove Jack's. Die blondjes vond ik voor een extract best goed geslaagd. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |