Forum antwoorden aangemaakt

RE: Het grote BBQ Topic!

Na mijn vakantie zal ik ook eens voor sate gaan. Daar kan ik thuis altijd goed mee scoren Probeer het recept van Tony maar eens, erg lekker! (wel met varkenshaas 😉 )

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Dat dacht ik ook. En dan staat er nog dat de gehydrateerde gist niet meer dan 2 graden mag afwijken van het sap...... beetje flauwekul lijk me. Bij jou staat hij buiten Jan, is dat niet veel te warm?

In forum Spirits

8 jaar geleden

Ik denk dat het allemaal weinig uitmaakt hoor Matt. Volgens mij heeft Jan ook Champagnegist gebruikt en als ik me niet vergis gooit Jan het er ook zonder hydrateren bij. Ik snap dat ook niet zo goed w...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Proost Lummel 😉 En eens Basmati rijst gegeten en je pakt nooit meer iets anders. Kan niet mislukken. Bijkomend voordeel, het ruikt ook heerlijk in huis.

In forum Spirits

8 jaar geleden

mits die 5 cijfers achter de komma kloppen natuurlijk. Maar dat reken ik jou niet aan dat zou die stomme Tilt zijn. Uiteraard ligt dat aan de Tilt Hahaha. Ik zit altijd te kloten met dat ding om hem ...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Ik ben drijfnat van alle inspanningen op zolder pffff, maar ik heb me een lekkere Bryggja Tripel van het huis ingeschonken en de koelste plek in de tuin opgezocht. Het sap zit in de fermenter, 5 kil...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Ik heb mijn sap naar mijn cave gesleept en een monster genomen en dat precies op 21 graden gemeten. Ik kom dan uit op 1.034 wat dan bij een volledige vergisting een alcoholpercentage van 4,4625% zou m...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Haha, ik heb nog niet de fut gehad om het naar boven te slepen. Moet ook nog de fermenter een StarSan beurtje geven en de Tilt kalibreren. Maar eerst even bijkomen van een flinke wandeling met de hond...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Gaat helemaal goedkomen Jan!

In forum Spirits

8 jaar geleden

dus kunnen we nog ergens een bakkie gaan doen als je tijd hebt.En het kan natuurlijk ook geen kwaad om even kennis te maken met de mijnheer van de Wijkgaard Ik heb de tijd aan mezelf Jan 😉

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

De burgers doen me een beetje denken aan de hertenburgers in Zweden. Top Jan deze! Dat dineetje morgen wordt ook erg lekker denk ik.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Die heb ik nu in de vriezer liggen Erik! Die zaten bij jouw blondjes in de doos. Helemaal vergeten anders had ik ze meegstuurd laatst. Mischien kom ik ook wel in de file en tref ik je alsnog, ik zal z...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Kun je er geen ventilator op richten? Ik deed dat ook altijd en dan met een band eromheen waar ik ice-packs tussen stak. (Alleen die ben ik kwijtgeraakt tijdens de barbecue hahaha). 9.30 Ga ik morge...

In forum Spirits

8 jaar geleden

We gaan het proberen!

In forum Spirits

8 jaar geleden

Wodkagist is heel neutraal dus zal een mooi resultaat geven. Jij zegt 25 liter verdelen over twee tonnen? Dus eerst gewoon vergisten en stoken en dan de backset op het oude gistbed en aanvullen met ...

In forum Spirits

8 jaar geleden
Pagina 168 / 343