Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

Zijn er meer mensen die zeggen dat je geen voorloop bij de T500 RVS reflex kolom is? Ja. Maar dat ligt niet zo zeer aan de apparatuur maar aan de combinatie apparatuur suiker-wash.

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Schuim trekt snel weg omdat er geen of anders nauwelijks eiwitten in zitten. Hoe lang is het geleden dat je ze gebotteld hebt Jan? Ben je niet bang voor bommetjes?

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Kandij poeder?

Ik kan me voorstellen dat poeder wat sneller oplost maar ik neem aan dat je geen haast hebt. En of poeder sneller oplost dan kandijstroop....

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Kandij poeder?

Kandij in welke vorm dan ook lost toch gewoon op!?

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Eerste fermentatie van m'n barrel 674

Wanneer je op de juiste temperatuur je gist hebt gepitcht komt het zeker goed. Wat ik me nog kan herinneren van de Barrel 674 is dat deze niet zo snel van start ging en lekker langzaam uit giste.

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: grainfather fermenter ervaring

Bedoelde je deze video Marco? Voor de US dus een krachtigere chiller en een geïntegreerd filter(systeem) om de glycol schoner te houden.

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: grainfather fermenter ervaring

Die moet eigenlijk bij "Nieuwe Speeltjes" 🙂 Heb je al wat meer informatie Marco?

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter)

Mooi nieuw project Lummel. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen en hoe je het gaat doen!

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Ik had twee boterhammen met pindakaas.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Dat is ook allemaal geen straf 😉

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Je kunt er misschien een sgroppino of scroppino van maken. Wordt hier altijd erg gewaardeerd.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: vergisting go nuts

Dat is een goede mogelijkheid, infectie is haast uitgesloten als het zo hevig gaat.

In forum Gist vragen

8 jaar geleden

Zien er weer geweldig uit Jan. Eet jij nog wel eens "gewoon"? Hahaha.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: vergisting go nuts

Kun je e.e.a niet koelen? Ik vrees dat je zo ook veel (vervelende) esters krijgt.

In forum Gist vragen

8 jaar geleden
RE: tilt batterij

Daar ging ik ook al van uit 😉 Ik heb het filmpje over het vervangen van de batterij eens goed bekeken. De Batterij die hij eruit haalt is een Tenergy en die erin gaat (als ik het goed gezien heb) ee...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
Pagina 170 / 343