Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: tilt batterij Oh ja Marco, ik neem aan dat je, wanneer je de Tilt niet gebruikt, hem rechtop zet. |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: tilt batterij Ik gebruik dezelfde Duracell batterijen en ze zijn inderdaad niet geweldig. Ze geven 1400mAh op. Ook hun zogenaamde "Long Lasting Power" versie is hetzelfde. Varta is alweer 1600mAh...... een stukje ... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Stookwinkel 2 dagen geen verzendingen Geniet ervan Jan! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Sjaakies Indische gehaktballetjes in ketjap saus Bedankt voor het delen van het recept Jack. En voor later.... eet smakelijk. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 2018, er zijn foto's ? Heike, bij deze wil ik je als collega muzikant de complimenten maken aan jou en je band. Erg leuke muziek een goed uitgevoerd. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Ja ook namens Viktor en mij bedankt voor deze leuke barbecue! Veel nieuwe mensen leren kennen en met wat oude bekenden weer bijgepraat. Mijn middag dutje duurde iets langer dan dat van Dirk 😉 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Alternatief voor fruitpers, tip! Hahaha, ja het gaat soms alle kanten op. Bij de nieuwe speeltjes zijn we inmiddels bij pepers aanbeland. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Alternatief voor fruitpers, tip! De inzendingen zijn meer als grap bedoeld denk ik (minstens die van mij dan) 🙂 |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: grainfather fermenter ervaring Een prima stel hoor! |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ik ben er tevreden mee. Ik heb telkens het idee dat de recentste stook steeds beter smaakt dan de vorige. Het probleem is dat ik nooit de kans heb om de twee te vergelijken omdat de ene al op is vóó... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Had je zoiets in gedachte Lummel...? |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Dan zal hij wel goed geweest zijn 😉 |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Carbonation drops |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Mikey.... Een van mn BBQ Homeys Jack, je voedt/verwent die man(nen) veel te goed 🙂 Heel veel plezier in Assen, we zullen je missen op de barbecue. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Hahaha jij wordt ook door alles geïnspireerd om maar iets lekkers te maken. Maar je hebt gelijk, die zijn heerlijk 🙂 |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |